Gå til innhold

BK: Tøff unge. (hvorfor syns jeg dette bildet er stilig?)


Anbefalte innlegg

Så jeg må bare legge ut dette bilde for tilbakemeldinger, jeg liker bildet men det har så mange "feil" så jeg lurte på om dere kunne se det samme som jeg ser :)

 

Feil i komposisjonen som jeg ser:

1. Dø rom under ungen.

2. Skeiv horisont.(om man finner den)

3. Noe rot i bakgrunnen.

 

Bildet er veldig lite redigert (bare fikset litt på lys og farger)

 

post-147000-1218290001_thumb.jpg

 

Er det muligens bare kult for meg fordi det er niesa mi?

 

PS: Jeg håper dette blir det siste bildet jeg legger ut fra da jeg brukte Nikon D50.

(D300en har bare så mange knapper og funksjoner, ikke helt 100% komfortabel ennå.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke bare derfor. Hvis du cropper opp den unødvendige forgrunnen så fremstår bildet som ganske stilig for meg. Bakgrunnen er helt kul (om enn litt "Oslo øst") og urban. Komposisjonen uten forgrunnen vil fungere fint, og den lille bandittens nysjerrige vesen kommer godt frem. Men det er en tanke for mørkt og blast.

Lenke til kommentar

Takker begge to :) kjapp er dere også :)

 

post-147000-1218291122_thumb.jpg

 

Her er en litt Croppa versjon, med lysere livlige farger.

 

 

Dette med at jeg legger ut litt grålige bilder vanligvis, har sikkert noe med at jeg er lys sensitiv eller noe sånn å gjøre :) syns det legger litt mer ro over bildene :D

 

PMnormal: Bra observert, bildet er tatt i en bakgård midt på st. hanshaugen... 5 minutter fra Oslo øst på den ene siden og Oslo vest på den andre :)

 

Banditten blir ett år gammel nå om litt under en uke og hun er skikkelig flink forran kamera (tror jeg) brukte henne til Portrett opptaksprøven til Norges Kreative Fagskole.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jøss, dette var et sjeldent bilde for meg! Fikk spontant en sånn Schindlers liste-følelse. Gutten har jo bare den posituren. 

 

Ser faktisk ut som en liten dukkemann.

 

:)

Lenke til kommentar
Jøss, dette var et sjeldent bilde for meg! Fikk spontant en sånn Schindlers liste-følelse. Gutten har jo bare den posituren. 

 

Ser faktisk ut som en liten dukkemann.

 

:)

 

uhm ja, det er ei jente da :D Leanna er navnet.

 

grunnen til at hun står sånn er noe sånn som at hun holdt på å lære seg gå så hun reiste seg mye, men akkurat i dette øyeblikket ville hun heller spise maria kjeks og se mot onkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...