Gå til innhold

Trenger hjelp med Diablo1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynnt med diablo 1 nå. Starta først med en "trollmann" fikk quest om å drepe the butcher av en som låg skada utforbi kirka.

Begynte akuratt på en kriger men nå finner jeg ikke det questet? Er ingen som ligger skada utforbi kirka?

Noen som har forslag til hvor jeg kan finne han? eller hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjorde ingen quest før når jeg var trollmannen. Var ikke noe høy level heller. Det lå berre en skada person utforbi kirka som jeg fikk questet av. Men denne personen låg der ikke når jeg er kriger nå.. Hva kommer det av tro?

Fikk ett annent quest nå, poisned water supply. Er det forsjellige quest etter hvilken klasse du velger?

Endret av bjorns_1
Skrevet
Gjorde ingen quest før når jeg var trollmannen. Var ikke noe høy level heller. Det lå berre en skada person utforbi kirka som jeg fikk questet av. Men denne personen låg der ikke når jeg er kriger nå.. Hva kommer det av tro?

Fikk ett annent quest nå, poisned water supply. Er det forsjellige quest etter hvilken klasse du velger?

tror det er ganske random hvilket av questene du får. Leste det en plass

Skrevet

Hvilket quests som er med i D1 genereres tilfeldig hver gang du velger New Game med en eksisterende eller ny karakter. Du kommer sannsynligvis til å kjøre gjennom flere ganger med samme karakter, så om du ikke får det med deg første gangen, gjør du sikkert det den andre eller tredje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...