bjorns_1 Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Har begynnt med diablo 1 nå. Starta først med en "trollmann" fikk quest om å drepe the butcher av en som låg skada utforbi kirka. Begynte akuratt på en kriger men nå finner jeg ikke det questet? Er ingen som ligger skada utforbi kirka? Noen som har forslag til hvor jeg kan finne han? eller hvordan?
henky Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Du bør hvertfall komme i rett level og gjøre pre-quests..
bjorns_1 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 (endret) Gjorde ingen quest før når jeg var trollmannen. Var ikke noe høy level heller. Det lå berre en skada person utforbi kirka som jeg fikk questet av. Men denne personen låg der ikke når jeg er kriger nå.. Hva kommer det av tro? Fikk ett annent quest nå, poisned water supply. Er det forsjellige quest etter hvilken klasse du velger? Endret 8. august 2008 av bjorns_1
Isvarmt Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Gjorde ingen quest før når jeg var trollmannen. Var ikke noe høy level heller. Det lå berre en skada person utforbi kirka som jeg fikk questet av. Men denne personen låg der ikke når jeg er kriger nå.. Hva kommer det av tro? Fikk ett annent quest nå, poisned water supply. Er det forsjellige quest etter hvilken klasse du velger? tror det er ganske random hvilket av questene du får. Leste det en plass
Licht Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hvilket quests som er med i D1 genereres tilfeldig hver gang du velger New Game med en eksisterende eller ny karakter. Du kommer sannsynligvis til å kjøre gjennom flere ganger med samme karakter, så om du ikke får det med deg første gangen, gjør du sikkert det den andre eller tredje.
vikingkylling Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Diablo 1 genererer svært mye nå du starter, inkludert quester og alle dungeons. Synd Diablo II ikke har tilfeldige quester, så vi får håpe Diablo III har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå