Sander92 Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg prøver og kjøre en .jar fil med java, men det skjer ingenting annet en at en svart boks kommer opp i under et sekund, jeg kan ikke se hva som står. Jeg kjører windows vista 64-bit, noen som har hatt dette problemet før? Har prøvd akkurat det samme programmet på en annen PC med XP pro... mulig utdatert program for vista? Endret 7. august 2008 av Sander92
Thorsen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Start cmd og kjør jar filen via kommando. Da vil du få se feilmeldingen.
Sander92 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 (endret) Det vet ikke jeg hvordan jeg gjør O.o hvilke kommando? java ligger her: C:\Program Files (x86)\Java\bin jar filen ligger her: C:\Users\Sander\Downloads\***.jar edit: nå fikk jeg et problem til, når det kommer opp sånn vilke program jeg vil bruke til og kjøre jar filen, finner jeg veien til java, men når jeg trykker skjer det ingenting, og det kommer ikke opp i vinduet "åpne i"... Endret 7. august 2008 av Sander92
Sander92 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 (endret) Et bilde av det som kommer opp, tok et screenshot akkurat mens jeg launchet Endret 7. august 2008 av Sander92
Thorsen Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 (endret) Start kommandovindu. Start-Kjør skriv inn cmd og trykk enter. Så skriver du inn: cd C:\Users\Sander\Downloads (endrer current directory til gitt bane) trykker enter så skriver du. java -jar ***.jar og trykker enter Teksten vil altså se noe slikt ut: C:\Users\Sander\Downloads>java -jar ***.jar Endret 8. august 2008 av Thorsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå