Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Codec problemer :(


Anbefalte innlegg

Ok har no et problem som eg tror blir fororsaket av Codecs, når jeg logger innpå som jeg vanlig gjør og skal se hvilken som helst video får jeg bare lyd og en svart sjerm, når jeg går inn i safemodus får eg se videoen :/

 

Moen som vet hva jeg kan gjøre for og få den til og vise video i vanlig modus???

 

OS: XP 32bit

Ram: 2gig DDR2

Sjermkort: Nvidia 7300GS

Hardisk: 2x 250gig

Spillere prøvd med: WMP, VLC, MPC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok har no et problem som eg tror blir fororsaket av Codecs, når jeg logger innpå som jeg vanlig gjør og skal se hvilken som helst video får jeg bare lyd og en svart sjerm, når jeg går inn i safemodus får eg se videoen :/

 

Moen som vet hva jeg kan gjøre for og få den til og vise video i vanlig modus???

 

OS: XP 32bit

Ram: 2gig DDR2

Sjermkort: Nvidia 7300GS

Hardisk: 2x 250gig

Spillere prøvd med: WMP, VLC, MPC

 

Hvilken codecer bruker du?

Kanskje du bør avinstallere codene du har nå og installere f.eks K-lite codec pack, eller VLC?

Lenke til kommentar

Update:

 

Når jeg starter vlc tar filmen som er svart på pause og spiller hvilken som helst annen film i WMP blir den ikke svart som den ellers ville hvere :)

 

Men hvis eg ikke har vlc oppe på pause blir filmen fortsatt svart :(

 

Så problemet er fremdeles ikke fikset :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Har du Nvida Skjermkort?

og Har du to Ledninger fra skjermen som er koblet til Pcen?

 

Hadde samme problemet etter jeg hadde instalert nye drivere. Men det hadde ikke noe med codecs å gjøre. Var det at instillingene hadde bytta seg til DualView.

Endret av TurboAlex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...