Gå til innhold

Mulig å slå 3995 tilbudet til Elkjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillemaskin med en SEMPRON 2200+? Jeg vet ikke hvilke spill du spiller, jeg mener ivertfall ideen er dødfødt. Hovedkortet er sikkert noe OEM drit som er kun produsert for FS. 8800GS er da heller ikke å foretrekke i den prisklassen. Radeon HD 3850 512MB får du ivertfall litt mer for pengene.

 

Spør du meg er dette en kontormaskin, beregnet for å bruke til en eller annen form for office, internett, mail, og kabal.

Lenke til kommentar
Spillemaskin med en SEMPRON 2200+? Jeg vet ikke hvilke spill du spiller, jeg mener ivertfall ideen er dødfødt. Hovedkortet er sikkert noe OEM drit som er kun produsert for FS. 8800GS er da heller ikke å foretrekke i den prisklassen. Radeon HD 3850 512MB får du ivertfall litt mer for pengene.

 

Spør du meg er dette en kontormaskin, beregnet for å bruke til en eller annen form for office, internett, mail, og kabal.

 

Sempronen har dobbelkjerne og yter i området rundt Amd X2 4000 etter det jeg har greidd å finne ut. Må gjerne velge et annet grafikkort, men man bør være forsiktig med for strømkrevende saker. Uansett man kan ikke sammeligne en maskin til 4.800 inkl. skjerm med det som koster dobbelt eller tre ganger så mye.

Lenke til kommentar

Kan du komme med en link til det du har funnet ut? Sempron 2200+ = Athlon X2 4000+. Hvis det du sier stemmer har alle som har kjøpt Athlon X2 blitt lurt trill rundt. Da kunne jo alle hatt Sempron, og Athlon vert overflødig.

 

Her er siden jeg fant med spesifikasjonene jeg baserer mine utalelser på.

 

On topic:

Tviler på at du klarer å finne noe billigere, med samme kvalitet til kontorbruk med garanti. Så helt grei ut den som du har linket til.

Endret av kalg
Lenke til kommentar

en ting å tenke på er den medfølgende strømforsyninga... Ikke sikkert den har koblinger for pci-express-skjermkort. Ikke sikkert den er kraftig nok til mer enn akkurat pc'n.

Ville sjekket ut det før du gikk til innkjøp av pc'n og ekstra skjermkort.

Men prisen var snill da...

(og til sånne priser i den butikken blir jeg veeeldig skeptisk. Elkjøp driver ikke veldedighet)

Lenke til kommentar

Da er det feil i den wiki-artikkelen. Men jeg klarer ikke å finne prosessoren som sitter i elkjøp-pcen på sidene deres.

 

Eneste sempron prosessoren med 2200+ rating jeg finner er en gammel socket A prosessor.

 

Ringte akkurat elkjøp, det en kjerne på den prosessoren.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...