Gå til innhold

ADFFDA AFFA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fryktelig hjelpsomme dere var da.

 

Vel, jeg er ikke helt sikker på hvordan man kan sikre seg mest mulig mot slike ting, men jeg tror at det er vanskelig å skifte navnet accounten står i. Det er visstnok slik at når man kjøper og selger kontoer, må begge parter ta noen risker.

 

Forresten Foxboron: "Hmm, at det er strengt ulovlig?"

 

Blink-182: Det du linka har _ingenting_ med Stubbekropps innlegg. Ingenting. Slutt å leke moderator.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

er nok ulovlig å selge accounts ja, meeen rent hypotetisk så kunne man sikkert selv om det ikke er lov lagt ut accounted på diverse ulovlige selgeaccount sider, for så å vente så kunne man sikkert ha laget en paypal account slik at man kunne fått penger, men som sagt er jo ulovlig, så kanskje pratet med denne personen som vil kjøpe din account å lange over login/pass, secret question og cdkey, men som sagt dette er jo ikke lov i det hele tatt;s alt strider mot blizzard sine regler, men bare rent hypotetisk så kunne man gjort noe i denne duren, selv om jeg vil advare deg mot at det kanskje ikke er lurt, og det ikke er lov..

 

heh

Lenke til kommentar

Ingenting i Norges lover som sier noe om at det er ulovlig å selge kontoen sin. Alt han spør om ting man må vurdere ang salg, dessverre kan ikke jeg hjelpe han da jeg ikke spiller spill men det må da være lov til å diskutere ting rundt salg selv salget ikke foregår her.

 

Er jo vanlig at slikt gjøres her på forumet, bl.a med data, mobiler osv. Ikke alle som vet hva markedsprisen er på diverse varer.

Lenke til kommentar

Nei, det har ingenting med Norges lover å gjøre. Men denne diskusjonen har vi hatt 800 ganger tidligere, så jeg synes det er kjedelig å måtte si for nte gang at det er BLIZZARD sine regler som sier at du ikke kan selge kontoen.

 

Moderatorene har sagt at kjøp/salg annonser ikke er lov, noe jeg synes er en veldig bra ting, og de har gitt litt blandede signaler om hvorvidt de forholder seg til Blizzard sine regler generelt eller ikke. Jeg ønsker helst ikke tråder av denne typen, siden jeg synes det er ganske klart at account salg er negativt for WoW.

Lenke til kommentar

Paypal er svindlere samt et chargeback-helvete; moneybookers eller bank til bank er det eneste du burde benytte deg av. Navn får du ikke byttet; det eneste tilfellet jeg kjenner til var ei jente som hadde giftet seg og fikk byttet etternavnet etter at de riktige papirene som stadfestet dét var innsendt Account Administration.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...