Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, ok. Har akkuratt forsøkt å telle men fått 4 forskjellige svar :p

Aha, skjønner. Jeg telte i hvert fall rad 51, og fant ut at det var 36 på hver halvdel. Det kan jo selvfølgelig variere fra rad til rad.

Skrevet

Tja, på HW-rekka ser det ut til å være 8 plasser igjen. Litt kjipt å sitte på en annen rekke, samme hvor mye HW-rekke man kaller seg :p

Skrevet
Huff, har vært på hadelands rekka to år på rad, er redd det blir for stor for å bli teipet fast i år, så da kjører vi med HW rekka.. ;)

Så om det er noen utenfor hadeland som setter seg på rekka der: Lykke til!

Haha, jeg har aldri blitt teipet fast der. Ingen som har rappa noe eller tusja meg i ansiktet heller. Kjedelig =/

Skrevet (endret)

OMG, han ene som skal ordne seg selv og to til inn sammen med oss er så treg.

Vi er 7, trenger 3 til for å seate i dag.

Er det noen annen måte man kan seate på uten at de man skal seate må velge han som skal seate som seater?

For eks. skrive inn mail/navn.

Endret av Snytefant
Skrevet

Du kan ikke seate noen uten at de du skal seate har satt deg som seater med sin egen PTN-konto. Hvis det ikke hadde hvert slik, så kunne jo alle seate alle, og det hadde blitt komplett kaos.

Skrevet
Huff, har vært på hadelands rekka to år på rad, er redd det blir for stor for å bli teipet fast i år, så da kjører vi med HW rekka.. ;)

Så om det er noen utenfor hadeland som setter seg på rekka der: Lykke til!

Haha, jeg har aldri blitt teipet fast der. Ingen som har rappa noe eller tusja meg i ansiktet heller. Kjedelig =/

Bare vent, JEG har ikke vært med før... :devil:

:whistle:

Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med å frakte pc + skjerm i en trillekoffert? og evt hvor store trille kofferter kan man få tak i? har søkt litt rundt men finner ingen som kan dekke mine mål. Mål på pcen er BxDxH - 30x50x50 Begynner å tvile på om jeg må finne på noen andre smarte måter å frakte pcen i :ermm:

Endret av magnus106
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...