Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forresten, når begynner "ting" der inne (program mm)? Jeg vet ikke om jeg kommer til klokka 9 eller senere på dagen. Om jeg skal være der presis må jeg i hvert fall ta nattbussen, og det blir litt stress... Vil helst ikke gå glipp av opningsshowet eller noe... :innocent:

Endret av Breidablik
Skrevet
Altså, hvordan fungerer returneringa av billettene? Er det slik at jeg kan velge å returnere billetten, og får igjen penger på konto?

Er ikke sikker på om jeg skal dra, men vil jo sikre meg en plass...

De pleier vel å åpne dørene kl 09:00 mener jeg.

Quouter meg selv jeg.. :p Var litt uheldig med plassering av posten..

Skrevet

Åpningsshowet '08 var vel ikke før på kvelden, hvis jeg husker rett.

Jeg kom ikke før sånn i 4-5 tiden på ettermiddagen i fjor, jeg fikk hvertfall med meg åpningsshowet.

Skrevet
Hvor lenge må en regne med å stå i kø om man møter der kl 09?

Møtte rundt 9 i fjord om jeg ikke tar helt feil.

Tok ikke så veldig lang tid å få alt i orden, 15 min kanskje.

I år trur jeg at jeg dropper å møte opp så tidlig, kl 12-14 tiden høres mer passe ut synes jeg :p

Skrevet

Når jeg kjøpte billetter nå, satte jeg penger direkte inn på en konto, og de sa det ville ta noen dager før betalingen ble registrert. Jeg gjorde dette på lørdag, når burde jeg forvente å få billettene mine?

Skrevet

Husker ikke når jeg kom i fjor, men innsjekking tok nesten en time fordi data/billettsystemet ved innsjekkinga streika.. Køen sto bom fast en god stund:)

Flere som var der da? Tipper 10- tida..

Skrevet

Jeg er der sånn ca. midt på formiddagen. Jeg gidder ikke stå opp 6 om morran for å være der kl. 9. Da blir jeg bare trøtt igjen i 11-tida på kvelden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...