Gå til innhold

Tekna eller Nito? Master, Energi og Miljø i Nord


Eirikii

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt rundt omkring og funnet ut at de tilbyr mer eller mindre det samme.

tren

Den store forskjellen var at Tekna bare er for master/siv.ing. mens Nito er litt mer åpent.

 

Nito er billigere 300,- for 5 år mot 1500,- for 5 år.

 

Begge har avtaler med Gjensidige for rabatter, omtrent like gode etter det jeg har fått med meg.

TU, Teknisk Ukeblad får man gjennom begge, hver forening har et eget medlemsblad i tillegg

 

Jeg lurer på om noen vet hvorfor jeg burde velge den ene fremfor den andre?

 

 

Hilsen Eirik.

Ps. Gjerne svar raskt, må jo snart få enn innboforsikring i boks. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Eirik

 

Så bra at du vurderer å melde deg inn i NITO. Jeg jobber som rådgiver i NITO for blant annet NITO Studentene.

 

Jeg kan bekrefte at vi har landets beste innboforsikring for studenter - den koster kun 426,- i året og inkluderer 2 millioner i innbo, låst sykkel, samt skader i forbindelse med flytting ++

 

I tillegg til de fordelene du selv nevner så kan jeg supplere med blant annet:

- gratis PC-forsikring for studenter

- juridisk rådgivning (inkl. råd om lønn og arbeidskontrakt)

- gratis deltagelse på fagkurs ved ledige plasser

- ulike sosiale og faglige arrangementer både lokalt og sentralt

 

NITO har en studentorganisasjon med ca 7000 medlemmer, og har lokallag på de aller fleste studiesteder, som arrangerer aktiviteter lokalt. NITO Studentene arbeider aktivt for å sikre kvalitet i utdanningen og ivareta medlemmenes interesser.

 

Jeg håper du velger NITO som din organisasjon - lykke til med utdanningen!

 

Hilsen

Erik i NITO

Lenke til kommentar
Gratis forsikring

 

 

Du får én gratis forsikring inkludert i medlemskapet. Velg mellom ulykkes-, PC-, eller innboforsikring.

 

PC-forsikring

Denne dekker inntil kr. 20 000 ved tap, tyveri og skade på PC-en (hardware). Gjelder i hele verden.

 

Innboforsikring