Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Uncharted på "crushing" tror jeg er noe av det vanskligste jeg har spilt innenfor et tvspill. Herre Jemeni! Da hjelper det heller ikke at jeg spilte gjennom hele akt fire med i fast, uten å vite det. Shit ass ...

Hmm jeg syns faktisk det er et av de letteste spillene jeg har spilt på vanskeligste vanskelighetsgrad(...)

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Selv ikke Euopean Extreme, i MGS2, er vanskligere enn dette. Nå er jeg i gråtten i Chapter 5, der det er umulig å gjemme seg. Kommer nok til å stå fast der noen timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Uncharted er et litt kort og enkelt spill. Men crushing er på langt nær lett. Hard derimot er helt greit å pløye igjennom. Tips til crushing er å finne effektive våpen og samle ammo til, holde deg mest mulig i skjul, kan ofte være lurt å vente til fiendene kommer til deg istedet for at du kommer til dem. Feks den kampen ved flyvraket er litt vrien, ble litt plaget sist jeg runda det på crushing. Er fult mulig å runde crushing på under 6 timer, sist fikk jeg 6t6min. Hadde klart det under 6 hadde jeg ikke måtte skaffe meg 4-5 tropies samtidig.

Lenke til kommentar
Uncharted på "crushing" tror jeg er noe av det vanskligste jeg har spilt innenfor et tvspill. Herre Jemeni! Da hjelper det heller ikke at jeg spilte gjennom hele akt fire med i fast, uten å vite det. Shit ass ...

Hmm jeg syns faktisk det er et av de letteste spillene jeg har spilt på vanskeligste vanskelighetsgrad(...)

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Selv ikke Euopean Extreme, i MGS2, er vanskligere enn dette. Nå er jeg i gråtten i Chapter 5, der det er umulig å gjemme seg. Kommer nok til å stå fast der noen timer.

Sier det bare sånn som det er, er ikke sånn at jeg har lite spillerfaring heller, jeg gir deg bare samme tips som andre her så skjønner ikke hvorfor det er det dummeste du har hørt.

 

I vanngrotten er det mulig å gjemme seg, det jeg gjorde var å umiddelbart springe til venstre når jeg hopper ned og gjemme meg bak den siste muren før veggen, fra der lå jeg hele kampen, det tar noen forsøk å lære seg taktikken, men når man først lærer seg encounterene i Uncharted så er spillet ikke så veldig vanskelig, sikt mot hodet og spar kuler er et anna tips.

Lenke til kommentar
Uncharted på "crushing" tror jeg er noe av det vanskligste jeg har spilt innenfor et tvspill. Herre Jemeni! Da hjelper det heller ikke at jeg spilte gjennom hele akt fire med i fast, uten å vite det. Shit ass ...

Hmm jeg syns faktisk det er et av de letteste spillene jeg har spilt på vanskeligste vanskelighetsgrad(...)

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Selv ikke Euopean Extreme, i MGS2, er vanskligere enn dette. Nå er jeg i gråtten i Chapter 5, der det er umulig å gjemme seg. Kommer nok til å stå fast der noen timer.

Sier det bare sånn som det er, er ikke sånn at jeg har lite spillerfaring heller, jeg gir deg bare samme tips som andre her så skjønner ikke hvorfor det er det dummeste du har hørt.

 

Ja når du sier det slik, så er det vel en objektiv sannhet. Det er veldig lett, det er bare jeg som er evneveik.

 

Nok off topic

 

Et lite tips til å skaffe stealth trophyen er å ta den der du møter de første piratene i chapter 4 (Etter du har hoppet rundt hele utsiden av borgen). Like ved der man respawner står det en pirat med ryggen til. Det er bare å hoppe på ham bakfra ved å holde inne firkant, for så å bli skutt ihjel og gjøre det hele på nytt. Ganske lurt :)

Lenke til kommentar
Har et spørsmål: Hvis jeg velger et eldre kapittel enn den jeg er i, så lagres vel det i den gamle kapittelet noe som da gjør at jeg må spille framover uten å kunne hoppe tilbake der jeg egentlig er eller??

 

Kanskje litt dårlig skrevd, men håper noen kan svare.. :)

 

Lag en save før du velger kapittel og en annen for det du gjør lenger frem, så kan du jo bare veksle mellom disse?? Eller misforstod jeg spørsmålet kanskje ?

Lenke til kommentar
Har et spørsmål: Hvis jeg velger et eldre kapittel enn den jeg er i, så lagres vel det i den gamle kapittelet noe som da gjør at jeg må spille framover uten å kunne hoppe tilbake der jeg egentlig er eller??

 

Kanskje litt dårlig skrevd, men håper noen kan svare.. :)

 

Lag en save før du velger kapittel og en annen for det du gjør lenger frem, så kan du jo bare veksle mellom disse?? Eller misforstod jeg spørsmålet kanskje ?

 

 

Neida, det var det jeg var ute etter. Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
@JarlDR. Hvordan klarte du den vanngrotten? Slik det ser ut nå tror jeg ikke jeg vil klare den. Virker helt umulig.

 

Kan ikke huske at jeg gjorde noe spesielt. Du må bare prøve om og om igjen med nye taktiker. Man klarer det til slutt, så lenge håndkontrolleren lever så lenge :)

Lenke til kommentar
@JarlDR. Hvordan klarte du den vanngrotten? Slik det ser ut nå tror jeg ikke jeg vil klare den. Virker helt umulig.

 

Kan ikke huske at jeg gjorde noe spesielt. Du må bare prøve om og om igjen med nye taktiker. Man klarer det til slutt, så lenge håndkontrolleren lever så lenge :)

 

Jeg klarte den til slutt, etter sikkert 50 forsøk, men det var bare flaks.

Lenke til kommentar
Blir nok platinum i løpet av dagen :). Hva skal man spille så? Er det flere morsomme spill som har trophys i dag?

 

Fire spill som har trophies:

Buzz og Uncharted er de eneste som har platinum.

De to andre er PS Store spill: Super Stardust HD (kjempeartig top-down-skytespill), og PixelJunk Eden. Det siste er noe helt nytt, så anbefaler å prøve demoen først. Jeg digger det, men har en følelse av at det er et spill man enten digger eller ikke liker. Med det sagt tok det litt tid å komme inn i alt og det var først da jeg begynnte å like det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...