Gå til innhold

Lei av diskusjonstråder om hvilket kamera man bør kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Bruker Nautica er nå ivertfall langt ute på jordet med båten sin. Jeg har ikke, men en bruker har foreslått egne forum til de forskjellige merkene. Det er ikke ønskelig eller nødvendig.

 

Å skille forum på erfaringsnivå kan man heller ikke gjøre fordi det er veldig subjektivt hvor skillet går. Det jeg ønsker og som jeg skjønner på endel andre er at man lager et subforum til dette som heter noe i retningen Kjøpshjelp/guide for DSLR.

 

Hvor blir det av innspill/kommentarer fra moderatorer/admin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, folk kunne nok vært flinkere til å lese tråder som ligger rett nedenfor nesen, men med to år på baken som hovedmoderator på en større norsk side kan jeg garantere at uansett hva man gjør, så vil den overveldende majoriteten ikke gjøre det.

 

Og når de først ikke gjør det er det bedre at de starter en tråd for å få litt klarhet i ting, for eksempel det evig gjentatte argumentet om at grep er viktigst når en skal kjøpe kamera, siden forskjellene i bildekvalitet er direkte marginale.

 

Må innrømme jeg ofte ler litt for meg selv når folk lurer på om de skal kjøpe Canon eller Canon, og i noen tilfeller Nikon eller Nikon. Eller Canon eller Nikon. :p

 

Tja vil ikke si det,fordi Canon er så mangt akkurat som Nikon eller andre merker er det .

Personelig synest jeg slike tråder er av intresse fordi en da kan plukke opp litt brukererfaringer her og der men de forskjellige merkene/modellene .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...