GLN Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Jeg la over hele WoW mappa fra pcen min til den nye bærbare. Spillet funker fint, men de 2-3 screenshotsa jeg tok finner jeg ikke, selv om jeg kopierte screenshots mappa, så er den ikke i WoW mappa. Ingame så kom det "screenshot captured". Har også søkt etter Wowscrnhot men finner ingenting. Hvor kan de har blitt lagt? Eller ble de aldri lagret?
John Keats Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Har vært borti det her selv, fant aldri ut noe løsning på det annet en å reinstallere spillet.
MrLee Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Spekulering: de ligger ikke under user profilen i windows da for en eller annen merkelig grunn?
Alte-to Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 wæll... jeg merket at WoW ikke lagret screenshotsa på harddisken (kun étt i clipboard ofc)... da programmet ikke kjørte som administrator og ikke fikk lov og røre noe som helst på C:\program files\ eid!! løsningen min, so far, er og starte prog. med admin.rettigheter HVER J GANG og trykke Godta! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå