Gå til innhold

Se Premier League 08/09 Live på nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sjekket ut Livesport247 litt, og det ser ut som de bare samler en del gratis streams? Eller tar jeg feil?

 

I praksis fungerer vi som et elektronisk programblad. Som kunde hos oss, får du tilgang på lenker fra uavhengige tredjeparter, ved å åpne disse lenkene vil du kunne se direkteoverførte arrangementer.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror ikke det. De streamer jo C+ Sport 1 & 2 blant annet. Kvaliteten der skal visstnok være bra og jeg har tenkt å registrere meg der før ligastart.

 

Du burde bruke VLC som player.

 

Hva vil bra kvalitet si? 2-3 mbit?

 

Du ser ikke disse kampene på en 37" tommer for å si det sånn, men hvis du syntes det er greit å sitte på 22" og surfe litt på forum eventuelt game samtidig som du ser på kampene så er livesport247 ypperlig. Veldig bra for studenter som ikke har muligheten til å få Canal+(sånn som meg) og for de som ikke tåler norske kommentatorer(som meg). Skysports er vel nesten vært de 20kr i seg selv å ha i helgene.

Lenke til kommentar

Og få herlige koreanske kanaler og et utvalg med kampene til "smålagene" som ikke ligner grisen? Nei takk.

 

Ok, satt litt på spissen, men alikevel for meg er det verdt 2*kr i uka for å ha tilgang til det jeg anser som bedre sportskanaler og til alle kampene i Premier League. Jeg vil ha med meg kampene til Fulham og Stoke osv og.

Lenke til kommentar

Viser alle kampene PL-kampene ja.

 

 

Sat 16 kl 13.45 Arsenal v West Bromwich LIVE! (stream 1/2/4) Premiership

Sat 16 kl 16.00 Bolton v Stoke LIVE! (stream 4) Premiership

Sat 16 kl 16.00 Everton v Blackburn LIVE! (stream 5) Premiership

Sat 16 kl 16.00 Hull v Fulham LIVE! (stream 6) Premiership

Sat 16 kl 16.00 Middelsbrough v Tottenham LIVE! (stream 7/8) Premiership

Sat 16 kl 18.20 Bristol City v Derby County LIVE! (stream 3) Championship

Sat 16 kl 18.30 Sunderland v Liverpool LIVE! (stream 1/2/4) Premiership

 

Sun 17 kl 14.30 Chelsea v Portsmouth LIVE! (stream 1/4) Premiership

Sun 17 kl 15.00 Dundee United v Celtic LIVE! (stream 3) Scotland

Sun 17 kl 16.00 Aston Villa v Man City LIVE! (stream 5) Premiership

Sun 17 kl 17.00 Manchester United v Newcastle LIVE! (stream 1/2/4) Premiership

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, jeg er registert på LS. Når jeg har logget meg inn på LS sin nettside og valgt hvilken sending jeg vil se, så kommer jeg til Icecast Streaming sin nettside. Når jeg skal logge meg på der kommer jeg meg ikke inn. Enten kommer det opp at nettsiden ikke kan vises, ellers så driver den bare å tenke i all evighet. Noen som vet hvorfor, evt hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar

Du skal bli sendt til en "icecast" side som du må bruke samme login på igjen. Og etter det så blir du valgt om å velge program å åpne streamen i. Jeg bruker selv VideoLAN player til det. Pass på at login er følsom på forskjell i store og små bokstaver. Ellers så kan det være du ikke har åpnet for javascript på siden, Jeg har hvertfall skysports og Canal+ oppe nå fra den siden så siden skal funke 100% i skrivende stund.

Lenke til kommentar
Du skal bli sendt til en "icecast" side som du må bruke samme login på igjen. Og etter det så blir du valgt om å velge program å åpne streamen i. Jeg bruker selv VideoLAN player til det. Pass på at login er følsom på forskjell i store og små bokstaver. Ellers så kan det være du ikke har åpnet for javascript på siden, Jeg har hvertfall skysports og Canal+ oppe nå fra den siden så siden skal funke 100% i skrivende stund.

 

Måtte aktivere noe ja:) Fikk det til, takk for hjelpen uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...