Gå til innhold

Test: Samsung F480 Touchwiz


Anbefalte innlegg

Prøvde denne mobilen litt selv på elektrofil i år. Og jeg må si meg helt enig i det amobil skriver her. SMS-skriving testet jeg ikke, men touchskjermen virket ikke særlig responisiv, menyene hakket og scrollingen var klønete.

 

Det er synd at samsung bruker "scrollbar" metoden i stedet for å faktisk dra rundt på bildet med fingeren. Jeg prøvde mange ganger å dra fingeren fort over skjermen for å scrolle langt ned slik man kan på iPhone, og selv om jeg klarte det et par ganger ville mobilen i det fleste tilfellene faktisk scrolle motsat vei. Alt i alt fikk jeg inntrykk av at touch-funksjonaliteten på telefonen virket veldig tvunget på et allerede fungerende ikke-touch-system. Så her må jeg si meg enig med amobil.

 

God test :thumbup:

 

og poe, ta den en bolle. påstandene dine er helt latterlige.

 

 

Du har tidligere stått fram som en ihuga Nokiafan, så jeg kan jo tenke meg hvordan testen din foregikk. Du er akkurat, nei faktisk hakket mindre troverdig enn Amobil. Så spar oss for dine tåpelige postinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

poe, ta fem.

 

første gang jeg såg deg på en amobil-tråd så var du morsom, nå er du bare slitsom :(

 

eller la meg si det på en annen måte, om folk har noe vett så leser dem flere tester av samme produkt og sjekker gjennomsnittet mellom dem.

 

så at amobil dømmer en mobil nord og ned, men som andre sider hedrer, så betyr det vel at den er sånn midt på treet, eller hva?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk telefonen i går, foreløpig førsteinntrykk/kommentarer til testen:

 

- Vibrerer når man trykker skjermen: GLIMRENDE

- Skinnlokket som beskytter skjermen: GENIALT

- SMS-skriving: Utrolig intuitivt, har aldri skrevet så raskt på mobil før, og også bare med tommelen...

- Hodesettet som fulgte med: ikke brukt mer enn en gang, da det fulgte med overgang til 3,5mm jack i pakka...

- Widget-menyen: Genial, men gjør man endringer i hvilke programmer som ligger der, "bytter" den rekkefølgen på de som lå der fra før (til defaultrekkefølgen). Litt irriterende. Også, dersom man drar et program ut på skjermen fra widgetmenyen må man/kan man selv bestemme hvor det skal ligge i rekken etterpå. Synes også at klokkewidgeten kunne gjort noe mer enn å bare være en større klokke på skjermen, at den f.eks åpner alarm e.l.

- Størrelse, byggekvalitet osv: virker utrolig solid, er pen å se på, er ikke stort større enn N95 sammenslått (like lang og bred og halvparten så tykk, iflg øyet mitt)

 

Lurer dere på noe annet kan jeg oppdatere videre med erfaringer utover...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har denne telefonen å må egentlig si meg litt uenig i de negative påstandene... Jeg hører veldig godt hva de sier i den andre enden av tlf... Jeg må heller skru ned på lyden enn opp... å det skurrer ikke i det hele tatt...Å jeg snakker mye å lenge!!!

Og måten å navigere rundt på fungerer jo kjempe fint!!! jeg kan ikke fordra hvordan man styrer tommelen på i phone sin... Det va derfor det ble denne! Det va jo mye lettere! Også måten å skrive sms på! det er jo mye lettere enn i phone!!! her treffer man vertfall garantert bokstavene!! uten problem. Å det er minst like enkelt å skrive som på en et vanlig tastatur...

Ellers blir den jo litt varm etter en liten halvtime i samtale...men det må man vel forvente??

Ellers i det hele er jeg veldig fornøyd med denne telefonen...selv om jeg tvilte litt da jeg er tilhenger av SE.. Men alltid verdt å prøve ut!! designen er jo råtøff!!!:)

 

Hilsen veldig fornøyd:)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg denne mobilen i dag, og leste denne testen etterpå...

Kjenner meg ikke helt igjen i denne anmeldelsen nei.

For det første har jeg veldig god lyd under samtale. Nesten som en annen her nevnte, at jeg nesten må skru volumet ned.

Det å skrive meldinger med denne er jo helt supert, fungerer som bare det.

At det også står i testen at den ikke har blits, stemmer jo heller ikke.

Kjennes solid og god ut. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...