Gå til innhold

[AoC]FunCom iverksetter Krisetiltak!


Anbefalte innlegg

Nå må du slutte å synse og tro Pycnopodia. Det har vært sagt fra dag 1 at CE skulle få 5 buddy keys og vanlig versjon 1 buddy key. Da er det naturlig at man også faktisk får disse. Det står ingen ting om at man ikke får disse hvis man ikke spiller spillet. Det følger med når man kjøper det, og da får man det.

 

Og til Cotul så får man 3 dager ekstra spilletid hvis man velger å laste ned og betale. Altså 10 dager totalt. Noen timer tar det jo å laste ned alt, men la oss si 9,5 dager totalt da. Du kan også velge å IKKE betale, men bare installere rett fra DVDene til han/hun du fikk nøkkelen hos. Men tåpelig skal du få synes det er, bare husk å få med hele sannheten og ikke skriv bare det som passer deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!:

Dette forumet topper seg for hver uke som går med idiot poster - laget av idioter, som har vrengt synsingen sin så langt at de ikke skjelner fakta fra egne oppfatninger... Og fakta er det kun Funcom som sitter på.

Om det er krise får vi vite fredag 15 August, når andre kvartalsrapport kommer fra Funcom. Som Funcom har sagt i samtlige meldinger så er 150K abonnenter det de trenger for å få skuta til å gå. Siste melding fra Funcom lød på at ca 750 000 eks. var solgt. Dermed kan de miste 4/5 av abonnenten og fortsatt ha succes. Det tallet må svi for dere som har dedikert livet deres helt og holdent til å sverte AoC!

Lenke til kommentar
Og til Cotul så får man 3 dager ekstra spilletid hvis man velger å laste ned og betale. Altså 10 dager totalt. Noen timer tar det jo å laste ned alt, men la oss si 9,5 dager totalt da. Du kan også velge å IKKE betale, men bare installere rett fra DVDene til han/hun du fikk nøkkelen hos. Men tåpelig skal du få synes det er, bare husk å få med hele sannheten og ikke skriv bare det som passer deg.

 

 

Så fornærmet du ble da. Joda greit nok du får hele 10 dager istedenfor 7. Men jeg synes fortsatt at det er tåpelig å må betale for en trial. Og er ikke alle som får lastet ned med så stor hastighet. 14 GB + 2-3 GB patcher ? Er ikke helt sikker på hvor stort det er akkurat nå men det er en del.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere, dette har vært planen hele tiden.

 

Dessuten, alle online spill ender opp med et prøv-før-du-kjøper-program før eller siden...

 

Nok propaganda fra din side!

 

Edit: Bestemte meg for å rapportere trådtittelen din, som ikke har noe som helst samsvar med virkeligheten...

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Temaet for denne tråden, er såvidt jeg kan se om denne "tjenesten" kommer til å hjelpe AoC eller ikke. Endel brukere klarer på magisk vis å gjøre dette til nok en "AoC vs. WOW"-diskusjon. Skjerpings er på plass, prøv å ta for dere det som er trådens tema eller hold brødnebbet godt lukket ;)

 

Når det kommer til klage på topic, så er det trådstarters påstand at dette er et krisetiltak. Man kan være uenig i det eller enig i det, topic er ingen fasit. Så man kan gjerne diskutere om det er en riktig påstand eller ikke men vi skal nå ikke nekte noen å ha en slik oppfatning, så grunnlag for sensur der blir litt tynt. Men jeg tror sakligheten i tråden lider av slik tabloid tittel, noe trådstarter bør tenke på.

 

Sist men ikke minst, husk å pust nå. At man er uenig i noe behøver ikke bety at man skal forvandles til en internetthulk som smadrer løs. Det bidrar ikke til annet at de fleste av oss lesere oppfatter det som ganske så tragisk. Gjerne tenk litt over egen forumadferd.

 

Reaksjon på moderering (dvs. dette innlegg) gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Så unngår den å bli kapret til slik prat. Muligens det vil bli ryddet litt opp i tråden også. Smil til verden så kan det være den smiler tilbake. :)

Lenke til kommentar
Er det tilfeldig at alle får buddy-keysene like før kvartalsrapporten? Slik at alle som prøver trial og så betaler for en måned kommer med på kvartalsrapporten?

 

 

Hvorfor spør du om dette ? Ønsker du å konstruere møk om AoC ?

Merklig hvordan enkelte ønsker FC alt vondt når dem ikke liker Conan .

Igjen har det med skuffelsen og følelsen som kom over folk når de fant ut at spillet ikke var for dem. Bitterheten og hevnen for brutte følelser er sterk .

Lenke til kommentar
Er det tilfeldig at alle får buddy-keysene like før kvartalsrapporten? Slik at alle som prøver trial og så betaler for en måned kommer med på kvartalsrapporten?

 

Vel, om de ikke hadde gitt de ut nå men vente så hadde det jo havna på neste kvartalsrapport så ser ikke helt hva de tjener...

 

Og "alle som prøver trail" også betaler for en måned, ja disse spillerne fant ut at spillet kanksje var noe for dem og de som ikke syntes det var noe slutter etter trailen. Er ikke det hele poenget med trail? Verve nye spillere?

Lenke til kommentar
Er det tilfeldig at alle får buddy-keysene like før kvartalsrapporten? Slik at alle som prøver trial og så betaler for en måned kommer med på kvartalsrapporten?

 

 

Hvorfor spør du om dette ? Ønsker du å konstruere møk om AoC ?

Merklig hvordan enkelte ønsker FC alt vondt når dem ikke liker Conan .

Igjen har det med skuffelsen og følelsen som kom over folk når de fant ut at spillet ikke var for dem. Bitterheten og hevnen for brutte følelser er sterk .

 

Han pycnopodia har ett poeng. Hadde jeg vært leder av funcom så klart at jeg vil få opp tallene på betalende spillere før den her kvartalsrapporten..ser jo bedre ut og om det er tilfelle ville jeg ha kalt det smart foretningsstrategi.

 

Ett spill som mange spiller vil tiltrekke seg flere tror nå jeg. Derfor tror jeg at det er

viktig for funcom og ha så mange betalende spillere som mulig. Den her kvartalsrapporten ifra funcom vil bli fulgt med argusøyene ifra alle...og jo bedre den ser ut jo bedre er det for funcom.

 

Tror ikke at funcom er i noen krise..og det kan også selvsagt være ett sammentreff med

at det blir lansert før kvartalsrapporten kommer.

 

Mvh

 

Steinar

Endret av fossegrimen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...