Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt ironi og ingen rettferdighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er da ganske obvious at hun er nervøs og har fått kalde føtter?

 

Edit: Ok, nye beviser is saken... Det viser seg at broren hennes har mistet livet denne uken. Av en sykdom. Og på mandag skal hun til sykehuset for å sjekkes for den samme sykdommen. :cry::no::ermm:

 

Dette fortalte hun meg i en melding, etterfulgt av "Og du tenker bare på deg selv!" Hvordan skulle jeg vite det, når hun aldri fortalte det til meg?

 

Men til utlandet skal hun? eller sa hun det før han døde? Høres nå svært merkelig ut at hun skal til utlandet hvis broren ligger på sykehus med en alvorlig sykdom og at de ikke sjekker henne for sykdommen før etter han er død av den...

 

 

Minner deg på min post i en annen tråd:

 

En jeg kjenner hadde samme problemet. Møtte en dame på nett, fikk god kontakt, utvekslet bilder ol, men de møttes aldri. Hun hadde alltid en god unnskyldning på hvorfor møtet måtte avlyses. Til slutt viste det seg at det bare var noen "venner" av han som hadde skapt denne damen får å kødde med ham. Jeg hadde skjønt dette for lenge siden, da unnkslydningene hennes var fulle av hull og bildet så altfor profft ut (modellutseendet med buksesmekken åpen..)

 

En av unnskyldningene til at denne damen ikke kunne møte ham selv om de hadde en avtale, var faktisk at hun skulle reise til USA den kvelden. Da jeg sjekket avinor sine sider, viste det seg at det ikke gikk noe fly dit den dagen hun påstod hun skulle reise...

 

P.S. Ville ikke anklaget henne for noe som helst altså...just in case...

Endret av kottila
Lenke til kommentar

For å være ærlig tror jeg hun lyger om alt, at hun har tid men at hun rett og slett ikke vil møte meg lengre. Det er 4 dager fra min ankomst til hun angivelig skal reise til utlandet. Samtlige dager har hun noe hun skal gjøre. Begravelse til broren, tannlegetime, besøk fra tante, vaske huset/pakke til avreise. Det virker rett og slett for drøyt, og for tilfeldig.

 

Man har ALLTID en dag fri om man selv går inn for det. Når jeg tenker over det har jeg aldri hørt henne nevne et ord om noen bror, eller søsken i det hele tatt. Jeg bare synes det er for drøyt å finne på en historie om at man skal begrave sin avdøde bror, og samtidig kjefte på meg for å ville møte henne. Er det mulig..

 

Har sendt henne melding og sagt at jeg synes det var leit med broren osv, og at om hun ombestemmer seg - så er jo jeg i stavanger. Så hun kan jo bare sende meg en melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...