Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt ironi og ingen rettferdighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy flate, det var ingen dum idé. Det skal jeg seriøst gjøre:P Takk for tips Alinoe ;)

 

Det er åpenbart at hun ikke vil/tør møte deg, så prøv å finne ut hvorfor først, ikke bruk smutthull for å få presset fram et møte.

 

Altså, vil hun ikke møte han så er det lite han får gjort.

Lenke til kommentar
Fy flate, det var ingen dum idé. Det skal jeg seriøst gjøre:P Takk for tips Alinoe ;)

 

Det er åpenbart at hun ikke vil/tør møte deg, så prøv å finne ut hvorfor først, ikke bruk smutthull for å få presset fram et møte.

 

Altså, vil hun ikke møte han så er det lite han får gjort.

 

Han kan prate med henne og finne ut hva som plutselig gjør at hun ikke vil treffe han likevel.

Lenke til kommentar

Er da ganske obvious at hun er nervøs og har fått kalde føtter?

 

Edit: Ok, nye beviser is saken... Det viser seg at broren hennes har mistet livet denne uken. Av en sykdom. Og på mandag skal hun til sykehuset for å sjekkes for den samme sykdommen. :cry::no::ermm:

 

Dette fortalte hun meg i en melding, etterfulgt av "Og du tenker bare på deg selv!" Hvordan skulle jeg vite det, når hun aldri fortalte det til meg?

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
Dette fortalte hun meg i en melding, etterfulgt av "Og du tenker bare på deg selv!" Hvordan skulle jeg vite det, når hun aldri fortalte det til meg?

 

Det skulle du selvsagt ikke, men det er ikke alle som tenker rasjonelt når slike ting skjer. Jeg ville nok svart noe om at det er kjempetrist, at du ikke visste noe om det selvsagt, og at du ikke tenkte på deg selv, du tenkte tvertimot på henne fordi du gjerne ville møte henne.

Lenke til kommentar

Jeg heter 88 pga det gjør jeg over alt på nett, for å slippe unødvendige 18 års restriksjoner. Tror jeg har sagt det i flere innlegg at jeg er 15.

 

Er big deal ja, så tror jeg må bare ta dette som det kommer, helt opp til henne. Kan ikke forvente at hun skal tenke på å møte meg når hun har mistet broren sin..

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg reiser til Stavanger på mandag. Så å gi henne tid går liksom ikke.

Du må nok bare akseptere at dette møtet går i vasken. Har broren omkommet er dette ikke det beste tidspunktet å treffe henne på uansett, og har broren mot all formodning ikke omkommet, så bør du holde deg langt unna henne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...