Nessi Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hei. I de siste dagene har jeg lest litt om Dual logging eller Multitasking, er ikke sikker på hva jeg skal si. Isåfal, tror det dreier seg om at man bruker 2 forskjellige accounter til å spille, jeg eier 2 forskjellige men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal utføres. Kan noen forklare meg hvordan dette fungerer? Finnes det noen guider, addoner osv? Akkurat nå så går warrior alten min etter Roguen min med follow i gruppe. Er det ikke mulig at når jeg trykke 1=sinister strike på roguen min, så kan også alten min angripe samtidlig. Skjønner ivertfall lite hvordan ting fungerer enda, men vet at dette er lovlig.
Purplehaze Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Kalles vel multiboxing, og du må naturligvis ha én konto pr. karakter du skal spille samtidig. Pluss at du må legge litt tankegang bak hvilke abilities som skal ha samme hurtigtast på alle figurene Står masse om det på høvdingnettet, blandt annet her -> http://www.wowwiki.com/Dual_box
squonk Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 http://www.dual-boxing.com/forums/index.php?page=Portal - Sjekk litt rundt her. Keyclone er ett program som gjør at du kan trykke en tast og få effekt på to vinduer.
LureCowboy Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 aha, ble litt smartere av dette ja bare å sende meg en PM hvis du har noe du lurer på. Driver selv med multiboxing og synes det er vanvittig morsomt
vgard Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Multiboxer her og ^^ Ganske gøy når du får det til. Men nå bruker jeg det mest for å booste meg selv i instancer. Genialt å ha bra gear hele tiden, og masse xp
Zepticon Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 vil dog tro at spellcasters egner seg best til multi boxing?
vgard Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Shaman er den letteste/greieste klassen å multiboxe, etter det vil jeg tro mage er tøft. Melee går an, men kan være litt stress. Er du skikkelig god har du en prest(healing) en warrior/pala(tank) og tre dps(mage/warlock). Stress å spille, men sikkert knallgøy når du får det til. Finnes diverse guides for macroer og anbefalte klasser/kombinasjoner på dualboxing.com hvis jeg ikke tar feil. De har vel også en wiki med det meste av info for oppsett og sånt. Greit med gode macroer.
mau5trap Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Møtt på en kar på Grim Batol med fem draenei shamaner. Er like WTF?!?! hver gang man møter på de. Så de en gang hvor de sto i shattrah og lagde et pentagram med chain heal
Poseboen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Er bare å fyre av en AoE fear midt i klynga det så får han kose seg med å få alle på plass igjen
NovaWizard Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Er bare å fyre av en AoE fear midt i klynga det så får han kose seg med å få alle på plass igjen http://thottbot.com/?sp=8143 ødelegger vell den taktikken mot de litt.
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Men kan jo bare bruke "click to walk" funksjonen, og trykke samme sted også da
NovaWizard Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Men kan jo bare bruke "click to walk" funksjonen, og trykke samme sted også da Hmm... tror ikke det vill funke avhengi av hvordan det er satt opp, husk at kamera vill ikke vise samma område på alle clientene viss de er feara.
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 nei du har et poeng der, kan man ikke trykke på mini-map? Har aldri brukt click to walk selv.
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Brukes ikke et third party program når du skal styre flere clienter/kontoer på en gang? Eller har jeg missforstått?
BigJackW Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Da jeg drev med multiboxing brukte jeg AutoHotKey eller hva det het. Der måtte man programmere selv hvilke knapper som skulle sendes til hver applikasjon (altså de forskjellige wow "vinduene"). Så trykka jeg "1" f.eks. så ble det sendt til alle wow jeg hadde opp.
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Har sett noen multiboxere som har tatt skrittet videre. De har 5 forskjellige pc-er, så kobler de alle 5 på ett tastatur og en mus, ved hjelp av en eller annen hub. Blir selvsagt endel dyrere, men ser fordelene foran å lagge rundt på en pc.
vgard Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg lagger ikke rundt når jeg multiboxer.. Setter affinity på "main" klienten til cpu0 og alle "slavene" står med affinity på cpu1, da kjører main knirkefritt mens slavene hakker litt. Går strålende hos meg. Forutsetter jo dualcore, men hvem har ikke det nå for tiden? Endret 3. august 2008 av vgard
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Ja her er kanskje quad core tingen. Men 4 wow klienter krever vel sitt av skjermkort også? Eller krever bare øverste klienten skjermkort?
Skumtroll Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Da jeg drev med multiboxing brukte jeg AutoHotKey eller hva det het. Der måtte man programmere selv hvilke knapper som skulle sendes til hver applikasjon (altså de forskjellige wow "vinduene"). Så trykka jeg "1" f.eks. så ble det sendt til alle wow jeg hadde opp. Brukte det selv, bra program. Burde gå fint på de fleste pcer =]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå