Gå til innhold

Hvordan Dual logge eller Multitaske 2 Accounter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I de siste dagene har jeg lest litt om Dual logging eller Multitasking, er ikke sikker på hva jeg skal si.

Isåfal, tror det dreier seg om at man bruker 2 forskjellige accounter til å spille, jeg eier 2 forskjellige men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal utføres.

Kan noen forklare meg hvordan dette fungerer? Finnes det noen guider, addoner osv?

Akkurat nå så går warrior alten min etter Roguen min med follow i gruppe.

Er det ikke mulig at når jeg trykke 1=sinister strike på roguen min, så kan også alten min angripe samtidlig.

Skjønner ivertfall lite hvordan ting fungerer enda, men vet at dette er lovlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
aha, ble litt smartere av dette ja :)

bare å sende meg en PM hvis du har noe du lurer på. Driver selv med multiboxing og synes det er vanvittig morsomt

Skrevet

Multiboxer her og ^^

Ganske gøy når du får det til. Men nå bruker jeg det mest for å booste meg selv i instancer. Genialt å ha bra gear hele tiden, og masse xp :p

Skrevet

Shaman er den letteste/greieste klassen å multiboxe, etter det vil jeg tro mage er tøft. Melee går an, men kan være litt stress. Er du skikkelig god har du en prest(healing) en warrior/pala(tank) og tre dps(mage/warlock). Stress å spille, men sikkert knallgøy når du får det til. Finnes diverse guides for macroer og anbefalte klasser/kombinasjoner på dualboxing.com hvis jeg ikke tar feil. De har vel også en wiki med det meste av info for oppsett og sånt. Greit med gode macroer. :)

Skrevet

Møtt på en kar på Grim Batol med fem draenei shamaner. Er like WTF?!?! hver gang man møter på de. Så de en gang hvor de sto i shattrah og lagde et pentagram med chain heal

Skrevet
Men kan jo bare bruke "click to walk" funksjonen, og trykke samme sted også da ;)

Hmm... tror ikke det vill funke avhengi av hvordan det er satt opp, husk at kamera vill ikke vise samma område på alle clientene viss de er feara.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Brukes ikke et third party program når du skal styre flere clienter/kontoer på en gang? Eller har jeg missforstått?

Skrevet

Da jeg drev med multiboxing brukte jeg AutoHotKey eller hva det het. Der måtte man programmere selv hvilke knapper som skulle sendes til hver applikasjon (altså de forskjellige wow "vinduene"). Så trykka jeg "1" f.eks. så ble det sendt til alle wow jeg hadde opp.

Skrevet

Har sett noen multiboxere som har tatt skrittet videre. De har 5 forskjellige pc-er, så kobler de alle 5 på ett tastatur og en mus, ved hjelp av en eller annen hub.

Blir selvsagt endel dyrere, men ser fordelene foran å lagge rundt på en pc.

Skrevet (endret)

Jeg lagger ikke rundt når jeg multiboxer.. :p

Setter affinity på "main" klienten til cpu0 og alle "slavene" står med affinity på cpu1, da kjører main knirkefritt mens slavene hakker litt. Går strålende hos meg. Forutsetter jo dualcore, men hvem har ikke det nå for tiden? :p

Endret av vgard
Skrevet

Ja her er kanskje quad core tingen. Men 4 wow klienter krever vel sitt av skjermkort også? Eller krever bare øverste klienten skjermkort?

Skrevet
Da jeg drev med multiboxing brukte jeg AutoHotKey eller hva det het. Der måtte man programmere selv hvilke knapper som skulle sendes til hver applikasjon (altså de forskjellige wow "vinduene"). Så trykka jeg "1" f.eks. så ble det sendt til alle wow jeg hadde opp.

Brukte det selv, bra program.

Burde gå fint på de fleste pcer =]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...