Gå til innhold

Søppelfjerner i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følger ikkje adware med CCleaner. Dersom du tenker på yahoo toolbar, er det berre å huke det vekk.

Mener du at Yahoo toolbar ikke er adware? Eller crap som det også kalles. Det hadde jo vært kjekt om rengjøreren ikke la igjen dritt etter seg, uten at man må si spesielt fra om at dritt ikke er ønsket. Hele poenget er jo at det skal fjerne dritt, ikke legge det igjen etter seg.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært huket av for Yahoo Toolbar som default i løpet av installasjonen hadde jeg ikke hayy noe problem med det, men det faktum at et fullstendig urelatrert "produkt" blir installert hvis du er rask til å klikke next gjør at jeg ikke er den helt store fan av CrapCleaner. Et greit alternativ hvis du rensker andres maskiner, men på min maskin bruker jeg JV16 Powertools.

Lenke til kommentar

Yahoo har vel tilbudt dem en slump penger hvis dem bundler toolbaren dems med CCleaner. De tjener jo ikke noe penger på programmet så vidt jeg vet, og trenger vel litt penger.

 

Er heldigvis observant nok til å se sånt tull som kommer med, men er sikkert nok av folk som ikke får det med seg før den er installert.

Lenke til kommentar
Følger ikkje adware med CCleaner. Dersom du tenker på yahoo toolbar, er det berre å huke det vekk.

Mener du at Yahoo toolbar ikke er adware? Eller crap som det også kalles. Det hadde jo vært kjekt om rengjøreren ikke la igjen dritt etter seg, uten at man må si spesielt fra om at dritt ikke er ønsket. Hele poenget er jo at det skal fjerne dritt, ikke legge det igjen etter seg.

 

Joda, eg meiner det er adware.

Men det hadde vore eit problem dersom det blei installert i det skjulte, men det blir det jo ikkje.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
whoohaa jeg vil ikke ha grønne dverger på hovedkortet mitt :no:

Skulle gjerne jeg hatt, ville vært koselig :)

 

 

Har brukt CCleaner i mange år. Eneste som irriterer meg litt med det er at jeg må logge meg inn igjen på alle nettsidene jeg er medlem på, siden den sletter alt av cookies.

 

Til registerreperasjon er vel Registry Mechanic overlegen CCleaner?

Det er bare å gå på valg/cookies før man sletter og velge hvilke man vil beholde , så husker den det de neste slettinger også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...