Gå til innhold

Free hugs Stavanger!


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har nylig startet en tråd som spør hvem som blir med på Free hugs i Bergen. Flere møtte opp, og det blir arrangert nå på lørdag !;) Alle som vil må bli med.

 

Jeg reiser til Stavanger på mandag, og tenkte; hvorfor ikke bidra litt der også? Så er det noen som er interessert i å spre litt glede i Stavangers gater en av dagene tirsdag-torsdag neste uke? Jeg er ikke kjent i Stavanger i det hele tatt, men det betyr ikke så mye så lenge jeg får noen lokale med meg ;)

 

For de som lurer på hva Free hugs-kampanjen går ut på:

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smak og behag! Jeg likte sangen veldig godt, følte den var med på å gjøre filmen bra. Og om det er show-off eller ikke, kan diskuteres. Men ikke i denne tråden er du snill. Det kan du gjøre i tråden "Free Hugs - oppfatninger?"

 

Altså, ingen fra Stavanger som vil være med en bergenser i deres egne gater for å dele ut klemmer?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Du følte for å bumpe en halvt år gammel tråd for å si det?

 

Det har vært arrangert Free Hugs i Oslo flere ganger, forresten.

 

ja synes det var interessant, kunne jo hende tråden ble hentet opp igjenn. har aldri fått med meg no "free hugs" i oslo dessverre

 

edit: hehe, du følte for å kommentere at jeg kommenterte en 6mnd gammel tråd? :p

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
ja synes det var interessant, kunne jo hende tråden ble hentet opp igjenn. har aldri fått med meg no "free hugs" i oslo dessverre

 

edit: hehe, du følte for å kommentere at jeg kommenterte en 6mnd gammel tråd? :p

Det har vel vært arrangert Free Hugs tre ganger i Oslo via forumet de siste to-tre åra.

 

Og ja, jeg kjeda meg.

 

oh rly`?

 

hmmm, jaja, så mye følger jeg med, har stort sett holdt meg aktiv under "spill" delen av forumet det siste året eller no så er nok derfor jeg ikke har fått det med meg.

 

vel er det ikke bra da at jeg fikk deg til å gjøre noe mens du kjeda deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...