-sparks- Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Gamespot har pluss for at de begynte dekning ganske tidlig, så du kan lese reviews etc av eldre spill.
Tygg3n Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 allgame Samme greia som allmusic om du kjenner til det
kilik Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg savner noe á la IMDB.com og RateYourMusic.com hvor man lar brukerne selv kan legge inn hvilke spill de har i samlingen og gi dem en rating fra 1-10. Jeg har et Excel-dokument til sånt, men hadde vært flott å kunne bare lagt inn på web og delt med andre. Kanskje Gamer.no kunne ha laget noe sånt og så kunne det automatisk vært en link til spillsamlingen til hver enkelt i signaturen. Endret 12. august 2008 av kilik
Alkjeks Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Jeg savner noe á la IMDB.com og RateYourMusic.com hvor man lar brukerne selv kan legge inn hvilke spill de har i samlingen og gi dem en rating fra 1-10. Jeg har et Excel-dokument til sånt, men hadde vært flott å kunne bare lagt inn på web og delt med andre. Kanskje Gamer.no kunne ha laget noe sånt og så kunne det automatisk vært en link til spillsamlingen til hver enkelt i signaturen. Mener IGN.com har noe lignende det du beskriver. Jeg har iallefall en account der med min samling av spill. Mener jeg kan rate de også, og at det står "readers average". Hvis Gamer.no hadde fått noe slikt, hadde det vært fantastisk!
kilik Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Ja, laget en konto nå Ikke like strømlinjeformet som f.eks. RateYourMusic, men er vel det nærmeste man kommer.
-iL- Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 stoler ikke en dritt på gamespot etter at det kom ut at de tok penger for å gi spill bedre karakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå