Gå til innhold

Det kan ta opptil 2 til 3 minutter for og logge seg inn på Hw samt forum.


Anbefalte innlegg

Hva skjer med HW ? noen ganger tar det over 2 minutter og komme seg inn på HW. Dette skjer hver dag!!!!

Og når det tar lang tid med HW så kommer jeg inn på gamer.no med en gang.

(Samme browser)

 

Jeg har prøvd alle browsere og 2 dataMaskiner for å sjekke, HW tar alt for lang tid og komme inn på.

Ja det irriterer meg når jeg må vente i over 2-3 min.

 

Hva skjer ?

 

(jeg tror det er DNS feil) Håper dere sjekker saken :)

 

Trickster

Endret av Trickster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjer med HW ? noen ganger tar det over 2 minutter og komme seg inn på HW. Dette skjer hver dag!!!!

Og når det tar lang tid med HW så kommer jeg inn på gamer.no med en gang.

(Samme browser)

 

Jeg har prøvd alle browsere og 2 dataMaskiner for å sjekke, HW tar alt for lang tid og komme inn på.

Ja det irriterer meg når jeg må vente i over 2-3 min.

 

Hva skjer ?

 

(jeg tror det er DNS feil) Håper dere sjekker saken :)

 

Trickster

 

Igjen tok 3 ,5 min og joine for å sjekke denne tråden.

Sorry DP

Lenke til kommentar

Samme her. Dette er dårlig. Etter forrige store oppgradering av forumet har mye blitt tregt, og stadige add-ons og moduler som bygges til forumet gjør det hele mer klebrig. For å ikke nevne at Opera gikk fra veldig godt støttet til middels støttet.

 

 

Flere som opplever problemer med Opera + diskusjon.no ?

Endret av Expired product
Lenke til kommentar
Samme her. Dette er dårlig. Etter forrige store oppgradering av forumet har mye blitt tregt, og stadige add-ons og moduler som bygges til forumet gjør det hele mer klebrig. For å ikke nevne at Opera gikk fra veldig godt støttet til middels støttet.

 

 

Flere som opplever problemer med Opera + diskusjon.no ?

 

Aner ikke om Opera er grunnen. Bruker Opera, men har aldri tenkt over at det skulle lage problemer.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Opera ser det ut som at de klagene må rettes til Opera, en rekke av mine sider fungerer dårlig i siste Opera, noe som er veldig synd da jeg ikke vil over til Firefox. Håpet er jo at de får fikset feilene som har blitt introdusert, ellers må vi jo prøve å fikse de. Men det er litt jobb å fikse noe som blir galt i bare en nettlesers øyne.

 

Ellers fikset jeg en feil i går som nok medførte litt suppetilstander.

Så om det skulle fortsette så er det fint om dere sier ifra om det her. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...