Gå til innhold

Er cod4 blitt upopulært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte for et par uker siden å spille cod4, finner ikke noen norske servere.

Var det liksom et spill som var populært med en gang det kom opp og dabba av etter 1 mnd?

Savner noen norske å spille sammen med, gjerne send en pm ellerno om du vil spille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du oppdatert til 1.7 ? første serveren jeg nettopp fikk opp når jeg refresha er norsk, 1337gamer server. gå på 1337gamer.no og legg til deres servere..flere norske spillere der. er en begynnelse iallefall ;)

Skrevet
Begynte for et par uker siden å spille cod4, finner ikke noen norske servere.

Var det liksom et spill som var populært med en gang det kom opp og dabba av etter 1 mnd?

Savner noen norske å spille sammen med, gjerne send en pm ellerno om du vil spille.

http://www.battle.no

Der spiller jeg oftest.

Skrevet

Jeg synes det er plenty med folk som spiller det og jeg spiller det rent for mye. Fikk vel opp 17 000 servere i går (hvis jeg ikke husker feil). Det er nok for meg. Spiller det noen rolle om serveren er norsk? Det er bøttevis med tyske servere med lav ping.

Skrevet

Henpecked Husbands sin norske hardcore, headquarters server er IMO den beste :) Ip: 84.234.226.2:28960

Vist du tar turen innpå så heter eg |2RB|Sverre.

Skrevet

nei, cod4 owne, jeg er jo med i en clan som er drit kjekk, men den er ikke norsk og vi har en server, så vis du leter etter en kjekk S&D hardcore server så er dette denne

Cracked Hardcore S&D 1.7 [enculo]

217.163.10.93:28960

PS: mitt nick er [enculo]Ducky

Skrevet

Det eneste som er kjipt med cod4 er at det er en del folk som har alt for mye tid til spilling, og de er derfor alt for uberflinke, i alle fall i forhold til meg som spiller litt av og til :) Ellers så er det absolutt det beste online fps jeg har spilt.

Skrevet
Det eneste som er kjipt med cod4 er at det er en del folk som har alt for mye tid til spilling, og de er derfor alt for uberflinke, i alle fall i forhold til meg som spiller litt av og til :) Ellers så er det absolutt det beste online fps jeg har spilt.

Det er nå ikkje bare med cod4 at noen er dritflinke då :)

Skrevet

Synes det er litt artig med nordmenn også ikke bare utlenninger.

Er dårlige filterinnstillinger på serverlista, skulle gått ann å satt på hvilke land serverne skulle komme fra.

Skrevet

Det er nå ikkje bare med cod4 at noen er dritflinke då :)

Nei du har så rett så rett hehe. Jeg må vel bare innse at jeg aldri blir noen stor online-atlet :)

Skrevet (endret)

Mmm, mange "norske" servere, og nei, Cod4 er langt ifra upopulært :p

Du har jo alle tv2 serverne fra battle.no, 1337gamer, battlefield.no, catchgamer-serverne.

Ellers anbefaler jeg å søke etter en klan å spille med, da får du mer nytelse av spillet synes nå jeg.

Endret av Ms#Noddy
Skrevet

Er dårlige filterinnstillinger på serverlista, skulle gått ann å satt på hvilke land serverne skulle komme fra.

Nordmenn finner du overalt, samtidig som du finner som regel ekstremt mange "utlenninger" også på norske servere.

Jeg ser dessuten ikke hvordan det er artigere med nordmenn enn "utlenninger" i et skytespill som går egentlig mest på å få flest frags. I et MMORPG eller i et mer strategisk FPS (som Vegas 2) kan jeg skjønne poenget, men ikke i CoD4.

Skrevet

Nordmenn finner du overalt, samtidig som du finner som regel ekstremt mange "utlenninger" også på norske servere.

Jeg ser dessuten ikke hvordan det er artigere med nordmenn enn "utlenninger" i et skytespill som går egentlig mest på å få flest frags. I et MMORPG eller i et mer strategisk FPS (som Vegas 2) kan jeg skjønne poenget, men ikke i CoD4.

Kan jo være at han ikke er verdens sterkeste i engelsk og har lyst å kunne gi en grei beskjed til de andre på laget uten å måtte finne frem ordboken?

Skrevet

Kan jo være at han ikke er verdens sterkeste i engelsk og har lyst å kunne gi en grei beskjed til de andre på laget uten å måtte finne frem ordboken?

Lykke til i så fall. De fleste som besøker norske servere er utlendinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...