Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til dirty talk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke en fasitt for hva som er bra "dirty talk". Det kommer helt an på jenta. Situasjonen (stedet) dere er i og forholdet generelt har også mye å si.

 

Enkelte damer kan du kalle "skitne hore" og "billige tøs" mens andre klikker internasjonalt hvis du prøver deg på slikt.

 

De trenger en mye "mykere" tone hvor du forteller dem hvor deilig det de gjør er og hvor sexy dem er og hvor godt det ser ut.

 

Så det er noe du må føle deg frem på sånn at du iallfall finner ut hva dama vil høre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som regel - ikke hold noe tilbake. Fortell henne akkurat hva du tenker og la henne få vite hvordan du vil ha henne. Vet du litt om hvordan hun liker det i senga bør det ikke være vanskelig å finne ut av hva hun ønsker å høre deg si heller. La henne forstå at hun kan tilfredstille dine behov og vis henne at du kan gjøre det samme for henne.

Lenke til kommentar
Jenta mi liker at jeg snakker dirty når vi.. :) Men jeg syns ikke det holder med; digg å knulle deg, liker du det..(?) o.l.

 

Det må være noe som tar kaken :) Har noen dirtytalkers tips?

 

danke schoen :D

 

Kanskje du skulle prøve å bli kjent med henne for å finne ut hva hun ser på som dirty talk?

Lenke til kommentar

Som L4r5 sier, så er beskrivende ord et must. Man trenger for så vidt ikke fortelle om hva man skal gjøre her og nå, men kan for så vidt lage deg et scenario der dere for eksempel er på kino, i en båt, kjøpesenter etc.

 

Og da er det bare å fortelle alt :p in details. En ting er sikkert, og det er at du kan oppleve at hun kommer tidligere enn ved å ikke si noe dirty. En annen ting kan være å puste tungt ved øret hennes, og hviske mer enn å snakke.

 

... Ikke at jeg uh .. har prøvd dette .. :ph34r:

Lenke til kommentar
Min erfaring er at det lønner seg å gå inn på detaljer på hva du har lyst til å gjøre. Bruke så mye bilder og beskrivende ord som mulig.

 

Meeeeen... Hva folk tenner på er veldig individuelt så man må også føle seg litt frem.

 

Mine erfaringer exactly. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...