Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til dirty talk?


Anbefalte innlegg

"Ja frøken, nå skal jeg penetrere min penis i din vagina i et bedagelig tempo."

"Putt min penis inn i din cavum oris og utfør vulgære seksuelle aktiviteter."

 

Om du er mer den røffe typen, foreslår jeg at du legger om til Tromsø-dialekt:

"HÆLVETE FAENS HORE SOM DU SKAL FÅ KJØTTFLØYTA MI KJØRT OPP I DET JÆVLA KJØTTHØLET DITT. FAENS HÆSTKUKK..."

 

Eller en blanding av Tromsø og samisk, fungerer alltid like bra:

"Jalla nieidahore, som mun skal baikit vuolgit don ciccit, ja slikke dat av med mun hæstkukk, ja knulle i rævva." ***-

 

***- "Dumme jentehore, som jeg skal bæsje på dine pupper, og slikke det av med min hæstkukk, og knulle i rævva."

 

Håper dette kan være til hjelp :)

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 5 år senere...

 

Min erfaring er at det lønner seg å gå inn på detaljer på hva du har lyst til å gjøre. Bruke så mye bilder og beskrivende ord som mulig.

 

Meeeeen... Hva folk tenner på er veldig individuelt så man må også føle seg litt frem.

Mine erfaringer exactly. smile.gif

 

søker etter info på dette område. fant litt det jeg så etter, men dirty talk er jo en fetsih, det er ikke vanlig at alle synest det er konfortabelt å snakke om. ikke for og høres ut som et troll, men det er en fetish på lik linje med folk som tenner på føtter :-)

på lik linje med folk 

Lenke til kommentar

 

 

Min erfaring er at det lønner seg å gå inn på detaljer på hva du har lyst til å gjøre. Bruke så mye bilder og beskrivende ord som mulig.

 

Meeeeen... Hva folk tenner på er veldig individuelt så man må også føle seg litt frem.

Mine erfaringer exactly. smile.gif

 

søker etter info på dette område. fant litt det jeg så etter, men dirty talk er jo en fetsih, det er ikke vanlig at alle synest det er konfortabelt å snakke om. ikke for og høres ut som et troll, men det er en fetish på lik linje med folk som tenner på føtter :-)

på lik linje med folk 

 

 

 

Pleier å bruke den gode gamle historie-forteller varianten.

 

"Vet du hva jeg skal gjøre med deg nå vesla? Nå skal jeg binde hendene dine isammen bak ryggen din, henge deg opp i en sex-huske, smøre rumpehullet ditt godt inn med vazelin, og stappe kuken min opp i rumpa di, og så skal jeg begynne å knulle deg sakte, sakte, mens du ikke får lov til å røre deg selv på en plass, og jeg bruker en vibrator på deg, og passer på at du akkurat ikke blir stimulert nok til at du kommer, mens jeg selv holder meg igjen, og du forteller meg om hvordan du fingra deg selv da du var liten, til du begynner å klynke og be om å få lov til å komme, og kun da, kun da skal jeg sette inn siste innspurt slik at vi begge kommer samtidig og krampetrekningene i rumpehullet ditt melker kukhodet mitt".

 

Dere vet, sånn helt vanlig normal samtale om sex.

Lenke til kommentar

jeg pleier å si/skrive litt voldtektsfantasier til jentene, altså ikke helt voldtekt men at jeg vil ta taki dem og tvinge dem ned i senga og rive av dem klærne og sånt.... det funker somregel veldig bra ;)

 

de fleste jenter vil ha en mann som begjærer dem nok til å "miste litt kontroll" så det er aldri negativt. 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...