MysticoN Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Da har jeg skaffet meg iPhone og er på jakt etter apps. Så hva er dine top 5 låvlinge apps og top 5 ulåvelige apps? hadde vært fint om dere hadde skrevet hva det er og hvor det kan skaffest.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ikke en jailbreaket iPhone, så har kun lovlige apps som er å finne på Apple sin App Store. Dette er de seks jeg har installert: Facebook - Lar deg sjekke statusoppdatering, meldinger og diverse ymse på Facebook. iPint - Virituell øl, bare for å demonstrere accelerometeret på iPhone. Lar deg "drikke" øl, samt et spill hvor du skal styre en øl ned en bar og inn i nevene på en chump som sitter i enden. Labyrinth LE - Styr en kule gjennom en laburint ved at du tilter på mobilen. midomi - Vet du ikke hva sangen heter? Nynn eller syng litt av sangen, og midomi vil forsøke å finne ut hvilken sang du er på utkikk etter. Palringo - Instant Messenger klient, støtter bl.a. MSN. PhoneSaber - Star Wars lyssaber, gir lyd fra seg når du svinger rundt på telefonen, kan også brukes som lys.
Jimster Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Gitar Toolkit Tuner (radio) Midomi Monkey Ball Crash Kart Enigmo
MysticoN Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Enigmo makan til konge spill... håper bare at 2'ern kommer også til iphone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå