Gå til innhold

BK: Skating, Strynsentrum.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Dette er mitt første bilde i bildekritikken.

Er relativt fersk i foto-gamet. Kjøpte et brukt 20D i Februar når kneet mitt røyk i skikjøringa. Så nå har jeg bare vært med kompisene mine rundt om kring på forskjellige events, og interessen har tatt av.

 

Nok om det. Her er et par biler jeg tok i Stryn sentrum i midten av juni.

Er ikke brukt noe blitz, og bildene er skutt på 16mm med min 16-35 2.8.

 

Et punkt jeg er klar over selv, er at butt-shots er kanskje ikke så kult..

 

post-165582-1217359195_thumb.jpg

Endret av El_Jeffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker det til venstre klart best. Får en fin høydefølelse, selv om jeg kanskje ville ha sett det enda litt skarpere. Det er litt bevegelsesuskarphet i personen enkelte steder som trekker litt ned.

 

De to andre bildene er som du sier butt-shots, og de gir meg ingenting, selv om det nederste nok kunne vært et ganske kult bilde om du hadde fått han forfra.

Lenke til kommentar
Liker det til venstre klart best. Får en fin høydefølelse, selv om jeg kanskje ville ha sett det enda litt skarpere. Det er litt bevegelsesuskarphet i personen enkelte steder som trekker litt ned.

 

De to andre bildene er som du sier butt-shots, og de gir meg ingenting, selv om det nederste nok kunne vært et ganske kult bilde om du hadde fått han forfra.

 

Det til høyre er faktisk skutt på 1250 f/3.5 - var nok bare litt skjelven i hendene etter en våt lørdagsaften.

Blir mye mere skatefoto nå utover august, så skal nok få flere bra resultater! Har også muligheter til å ta med blitz utstyret nå fremover :-)

Lenke til kommentar

De to til høyre ga meg pent lite. Beklager. Det øverste ble bare "rompe i luft", det andre ble også irriterende. Kunne gjerne sett hele kassen.

 

Det til venstre kan fungere veldig bra som standalone bilde, mener jeg.

 

Du kunne, i følge min aller yttereste og mest subjektive, samt selektive smak, ha pressentert de hver for seg. Altså, tre bilder i tråden og ikke ett.

 

I sin helhet med alle tre sammen ble det rotete, jeg får også ett sting av klaustrofobi. Kansje pga. den tykke rammen? Sikkert ett veldig pent bilde å printe ut for skateren though. For all del. Fine minner!

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Slenger meg på det at bildet til venstre er en klar favoritt. ; )

 

Satte du sammen bildene for at de skal presenteres som et bilde totalt sett, eller var det bare en måte å vise de frem på? Når du setter sammen bilder sånn, gjelder det å huske at komposisjonsregler gjelder ikke bare for hvert enkelt bilde, men for hele collagen. Sånn sett syntes jeg det kanskje ble litt rotete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...