Gå til innhold

canal digital kabel, kan jeg skaffe meg en billig dekoder og et ekstra kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på om det er så enkelt som å kjøpe seg en billig brukt dekoder og få tak i et ekstra kort (om det går an) for å koble til kabeluttaket vi har i kjelleren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som du ser koster det 990 kroner for første år med dekoder og programmer tilsvarende det du harfra før. Det er rabattert i min verden.

Du skriver "Kabeluttaket i kjelleren" da regner jeg med at du har kabeltv.

De øvrige kabeltilbydere og parabolleverandøerer har lignenede tilbud. Sjekk hos Din leverandør.

Endret av aron
Skrevet

Aron: Du linker til parabolsystemet til canal digital :). Kabeltvsystemet fungerer helt annerledes.

Parabol = Månedsavgifter, kortavgifter og gratis dekoder som en del av dette.

Kabeltv = Månedsavgift ofte inkludert i fellesutgifter i blokk, eller lav månedspris. Dekoder kjøper man så en gang, og ingen større registreringsavgifter, kortavgifter o.l.

Brukt fungerer ikke dessverre. Men om man er OBOS-medlem, TOBB eller lignende, har disse ofte rabatter på dekodere til CD kabeltv :).

Skrevet (endret)

Ser feilen, hehe. Ikke lett å finne frem på CD sine sider :wow: Kan nesten banne på at jeg har sett dette gjeldende for kabeltv også...

Ser at en dekoder + grunnpakke til eksisterende kunde koster 1377 kr. første år.. Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg om mulighetetene...

Endret av aron
Skrevet
Ser feilen, hehe. Ikke lett å finne frem på CD sine sider :wow: Kan nesten banne på at jeg har sett dette gjeldende for kabeltv også...

Ser at en dekoder + grunnpakke til eksisterende kunde koster 1377 kr. første år.. Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg om mulighetetene...

Jeg er dog ikke interessert i å betale for et ekstra abonnement når jeg uansett har de analoge kanalene gratis. tenkte bare det kunne være artig å få tak i en billig dekoder brukt og fått digitalt der også. Men den gang ei tydeligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...