Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt en jente på nettet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt ærlig, selv om jeg mener du bør prøve - er det kanskje ikke en god idé å bruke så altfor mye tid og krefter på dette. Det er mange fisker i havet, (GAWD kan ikke si det nok), ikke prøv å fang denne ene fisken som tydeligvis holder seg godt gjemt på bunnen.

Det var egentlig skremmende godt sagt :ermm:

 

Altså:

Det er i overkant av 6.5 mrd mennesker på jorda. Sånn ca halvparten av de, er av det kvinnelige kjønn.. Om denne "fisken" ( :p ) ikke er interessert, så bare dropp henne.. Og kom deg videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette her er i mine øyne en tapt sak, å bli forelsket i hverandre over nett slik som dere har gjort uten å engang ha snakket med hverandre ansikt til ansikt, har egentlig bare ikke gjort annet enn ødelagt. Bare forestill deg å møtes hvis dere begge er forelska i hverandre, hvor jævla merkelig blir ikke det? Hva er liksom forventningene i en slik situasjon? At straks man ser hverandre, så løper man mot hverandre i slow motion med armene til side, klemmer og kysser? God film det der.

Lenke til kommentar

Jepp, dette har jeg funnet ut også. Man må våge seg, ellers kommer man ingen steder. Og ikke være redd for å dumme seg ut. Jeg er under oppfatning at jeg dummer meg ut ganske ofte^^

 

Egentlig, når det gjelder disse nettforholdene, som i mitt tilfelle også ofte er langdistanseforhold, så er det sinnsykt lite "praktisk". Dette har blitt diskutert i så mange andre tråder. Og nei, jeg sier ikke at man velger hvem man blir forelsket i. Men istedenfor å fortsette en samtale fra f.eks. en jente du har møtt på nett som kan føre til at du blir forelsket, så bare blokk henne og aldri tenk mer på henne. Da kan du unngå å få noen følelser for henne.

 

Man er jo dømt til å stresse veldig og/eller bli såret om man skal prøve å få et langdistanseforhold til å fungere, eller ja i det hele tatt å få til et møte, som tråden er om. DET ER MANGE FISKER I HAVET; hold øynene åpne for dem i "nærområdet" og om du har muligheten kan det jo være lurt å ha sett/møtt en person før du "lar" deg bli stupforelsket.

 

Vet mange kommer til å protestere her, bare bring it on. Men er altså sånn jeg føler det. Er på en måte en anbefaling. Sier ikke at det er mulig for alle, å f.eks. ikke forelske seg i en jente som bor på andre siden av landet. Men om det er mulig, prøv å forhindre det. Og man vil alltid ha en fordel om man faktisk har møtt personen irl, ingen kan protestere der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi! Her kjenner jeg meg veldig igjen. Jeg møtte min kjæreste på nett på akkurat samme tidspunkt som deg. Hun var 15, jeg var 17. Go for it! Den gang fantes ikke Nettby, så det gikk mest i IRC og MSN. Vi utvekslet en del bilder, og ble enige om å gå på kino en dag. Noe vi gjorde. Bodde i samme by, så avstandene var ikke så lange.

 

Det føles litt merkelig å se en person for første gang som du har snakket lenge med over nett - men den følelsen kommer du over. Vi er sammen ennå, jeg er 23 og hun er 21. Vi bor nå sammen, og trives kjempebra.

 

Lykke til! :love:

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Heisann. .

jeg er selv18 og har som deg møtt en 16 åring på nett.

vi bor ikke langt i fra hverandre og møttes for noen dager tilbake. må bare si at om du "elsker henne" via nett og det samme tilbake er det ikke helt det samme i vikeligheten.

 

Men om hun ikke ønsker og møte deg må du bare høre og vente til hun er klar og vil.

dere kan evt introdusere webcam om det ikke er gjorrt(?)

bare passpå at du ikkepresser henne til noe, evt ved møte la henne velge hvor hun er trygg, ved venenr eller kjente tilstede kansje?

 

Jeg for min del skal ut og gå en liten tur i skogen med hun jeg snakket med om noen timer.

 

Får hopde det funker for dere da :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Virker ikke som hun føler det samme som deg, i og med at hun alltid finner en unnskyldning. Det kan jo også hende at hun bare har dårlig selvtillit, men innerst inne har veldig lyst til å møte deg. Du må uansett passe på å ikke mase, la hun ta det neste steget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...