Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt en jente på nettet!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal fortelle en liten historie. Er en gutt på 17 år

 

Møtte en jente på nettby for 3-4 måneder siden. Vi har pratet mye på msn sammen..og vi er begge forelska i hverandre..tru det eller ei..over nett :S ! Men når det kommer til det punktet å møte henne så har hun alltid unnskyldninger! Som feks: "Nei det passer litt dårlig nå..en venninne skulle komme" eller "er så rotete her..også skal jeg ut med mamma etterpå". Det passer lissom aldri for hun...er håpløst. Noen tips?

PS. Hun er 15 år. ! Hun har sagt til meg at hun er redd for å møte meg..at jeg ikke syns hun var som forventet. Men jeg har sagt at jeg kommer til å like hun...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ojsann ojsann, jeg er i samme situasjon som deg. Bare at hun faktisk har blitt med på å møtes, og gleder seg veldig. Er riktignok ikke sikkert vi vil greie å få til et møte. Jeg er 16 og hun 14, så du kan si det er ett år ned fra din posisjon.

 

Skjønner jo at hun kan være redd, spesielt siden dere ikke er kjent irl eller har hatt et lengre forhold f.eks. Det hun sier til deg om at hun er redd for at du ikke vil like henne - det sier jeg til hun jeg snakker om, men vil jo møte henne uansett. Har du tenkt over at hun bare vil du skal si "nei jeg er så glad i deg! ingenting vil forandre på det!" osv osv, jenter liker nemlig å høre sånt ;) Gutter også da, forsåvidt.

 

Men er jo også godt mulig at hun bare er sjenert. Bare fortsett som du gjør, og si at hun tar feil. Men pass opp, det kan jo faktisk være at du ikke vil like henne når dere møtes - så ikke liksom spør om hun vil gifte seg med deg.

Lenke til kommentar
Ojsann ojsann, jeg er i samme situasjon som deg. Bare at hun faktisk har blitt med på å møtes, og gleder seg veldig. Er riktignok ikke sikkert vi vil greie å få til et møte. Jeg er 16 og hun 14, så du kan si det er ett år ned fra din posisjon.

 

Skjønner jo at hun kan være redd, spesielt siden dere ikke er kjent irl eller har hatt et lengre forhold f.eks. Det hun sier til deg om at hun er redd for at du ikke vil like henne - det sier jeg til hun jeg snakker om, men vil jo møte henne uansett. Har du tenkt over at hun bare vil du skal si "nei jeg er så glad i deg! ingenting vil forandre på det!" osv osv, jenter liker nemlig å høre sånt ;) Gutter også da, forsåvidt.

 

Men er jo også godt mulig at hun bare er sjenert. Bare fortsett som du gjør, og si at hun tar feil. Men pass opp, det kan jo faktisk være at du ikke vil like henne når dere møtes - så ikke liksom spør om hun vil gifte seg med deg.

Er flere av oss ja :) Hehe!

 

Har bare lyst til å kjøre ut til henne imorgen..også ringe til hun når jeg er ved butikken rett der hvor hun bor. Å bare spørre om hun er hjemme..å vis hun er det..så har hun vel ikke så mye hun skulle sagt? Trur det er eneste utvei..! For jeg har spurt hun lenge om å møtes.

Lenke til kommentar
Hun höres ikke spesielt forelsket ut, og hvis hun er "redd" for å treffe deg, hvordan kan hun da väre forelsket?

Ungdommelig nysjerrighet.

I-wanna-see-how-you-look-and-you-seem-cool-but-id-never-pay-10$-for-your-life.

 

Hun er ikke forelsket i deg, du er ikke forelsket i henne.

Du er kåt på ei lita jente du kan leke litt med. //Jaja, jeg er litt shallow xD

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Tror ikke du skal møte uanmeldt opp hos henne. Men er jo kanskje en idé å gjøre som du selv sier, dra nesten hjem til henne, f.eks. til en butikk i nærheten, spørre om hun er hjemme, om hun er opptatt f.eks. Og om hun sier hun er hjemme og uten planer sier du "jeg står på sparen rett utenfor huset ditt jeg! Bare skulle kjøpe noe greier. Kommer opp om 5 min. klem <3"

 

Haha, er hvertfall bedre enn å møte helt uanmeldt opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tror ikke du skal møte uanmeldt opp hos henne. Men er jo kanskje en idé å gjøre som du selv sier, dra nesten hjem til henne, f.eks. til en butikk i nærheten, spørre om hun er hjemme, om hun er opptatt f.eks. Og om hun sier hun er hjemme og uten planer sier du "jeg står på sparen rett utenfor huset ditt jeg! Bare skulle kjøpe noe greier. Kommer opp om 5 min. klem <3"

 

Haha, er hvertfall bedre enn å møte helt uanmeldt opp.

Neineinei.. hun kommer bare til å få hetta. Og når han kommer dit, kommer hun til å være kjempenervøs og stressa. :nei:

 

Og kanskje litt redd også?

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Er fullt mulig å finne kjærleiken over nettet. Har selv gjort det.

Men er godt mulig hun er kjempenervøs, og ikke vil ødelegge noe.

Eventuellt, ikke forelsket.

Ikke gjennom 4mnder over nettby basert på de utsagnene som har blitt nevnt fra både vedkommende, og jenta.

Det finnes de som gir håp, og de som ødelegger.

Jeg ødelegger, sorry.

5min-ved-opplegget høres ut som en god ide.

Lykke til.

 

Jeg spiser hatten min, som jeg ikke har (fine, I'll eat my t-shirt) om dere er fortsatt er sammen som 30åringer. (med maks 1år brudd gjennom hver epoke - om flere brudd)

Lenke til kommentar
1. Ring henne for en samtale.

2. Hvis hun ikke svarer, vent noen minutter, og ring med skjult nummer. Hvis hun tar den, kommer det kanskje et hint.

 

Har ringt til henne en gang..å det var hun klar over. Men det gikk heller dårlig for hun lo å var nervøs i den andre enden..så det ble ikke noe samtale ut av det...

Lenke til kommentar
1. Ring henne for en samtale.

2. Hvis hun ikke svarer, vent noen minutter, og ring med skjult nummer. Hvis hun tar den, kommer det kanskje et hint.

 

Har ringt til henne en gang..å det var hun klar over. Men det gikk heller dårlig for hun lo å var nervøs i den andre enden..så det ble ikke noe samtale ut av det...

Just for the record...

Det finnes faktisk psykoer der ute, ikke som lurer naive småunger, men som jeg misstenker en stor skuespiller-kariere for videre i livet.

Jeg var interessert i en jente i 11mnder (net) - hvor kjønnet hennes egentlig var irrelevant, som hun også visste leter jeg etter en livspartner, ikke en sex-kamerat.

Hun var (lekte?) nervøs som bare søren hun og.

Så begynte hun å blande inn en venn av henne som jeg fikk msn til.

De kunne svare meg samtidig, så de latet til å være forskjellige personer.

Senere fikk jeg også pratet med 'han' og henne samtidig, over tlf.

 

Helt på sluten skrev de helt likt på msn: blabla, you're so gully, haha, etc, så blocket begge meg, og hun ringte meg aldri igjen ;p

 

"Lesson is: don't trust the internet".

Nah, svarte jeg.

"The lesson is: don't trust humans".

 

Jeg anbefaler deg på å bruke tid og energi på noen annen.

There you go.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...