Gå til innhold

BK: Midnattsol i Vesterålen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke helt med,bildet er hentet fra min leide lagringsplass på en server,vet ikke annen måte å legge det inn på da det ikke kan lkegges inn direkte fra min maskin.

I bildekritikken så skal bildene legges inn som vedlegg - dette beskrives i god detalj her. Hosting er ikke godtatt av flere grunner, og det har vært diskutert opp og ned i mente.

 

Denne er til alle på dette forumet, ikke bare deg altså: Hvorfor i svarte steike han tykje i hællvette er det så forbanna vanskelig å se den tydelig teksten som kommer frem først på alle bildekritikk sidene. For ikke snakke om å gidde å lese den, og deretter følge de reglene?

 

Tom

Lenke til kommentar

Tja da får en mod fjærne det da og så lar jeg være å poste mere her,tror ikke jeg er den eneste, blir litt vel drøyt når en må studere retningslinjer hver gang en skal gjøre noe her,like greit å bli passiv bruker.

 

Edit: Har bedt mod fjærne hele tråden,så da var det mitt siste inlegg i denne kategorien , legger de heller ut på foto.no :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt. Mange har fått samme preken som Tom gir deg her, men ingen har kommet med noe lignende svar på den. Jeg synes du overdrive din reaksjon på disse reglene. De ble diskutert i lang tid før de ble innført, så du hadde full anledning til å påvirke den demokratiske prosessen.

 

Ps: Moderatorer fjerne aldri tråden på diskusjon.no. Det vet du vel. Og hvis du selv fjerner tilgangen til bildet på webhotellet ditt, så er det bevis nok for reglenes viktighet. For hvor lenge kommer Adam til å være i paradis... jeg mener hvor lenge vil Snekker'n ha samme adresse til bildene sine?

Lenke til kommentar
Tja da får en mod fjærne det da og så lar jeg være å poste mere her,tror ikke jeg er den eneste, blir litt vel drøyt når en må studere retningslinjer hver gang en skal gjøre noe her,like greit å bli passiv bruker.

 

Så du synes det er for mye forlangt at du må følge med hva som skjer? Når det kommer en stor tekst øverst på siden, som ikke var der før, er det ikke interessant å lese hva som står der? Eventuelle sjekke retningslinjene om det har skjedd noe nytt ? Nei vel.

 

Kos deg på foto.no du.

 

Tom

 

edit: la inn qoute

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Det var da voldsomt. Mange har fått samme preken som Tom gir deg her, men ingen har kommet med noe lignende svar på den. Jeg synes du overdrive din reaksjon på disse reglene. De ble diskutert i lang tid før de ble innført, så du hadde full anledning til å påvirke den demokratiske prosessen.

 

Ps: Moderatorer fjerne aldri tråden på diskusjon.no. Det vet du vel. Og hvis du selv fjerner tilgangen til bildet på webhotellet ditt, så er det bevis nok for reglenes viktighet. For hvor lenge kommer Adam til å være i paradis... jeg mener hvor lenge vil Snekker'n ha samme adresse til bildene sine?

 

Etter hva jeg forstår er det ikke tillatt å slette bilder som er lagt inn da det kan ødlegge tråden, iallefall har jeg fått advarsel tidligere pga det, når det så gjelder adresse på bildene mine, vel jeg har hatt leid serverplass siste 7-8 årene på samme sted og vil nok beholde den i minst like lang tid fremover og innen da er vel intressen for bildene mine over :)

 

Joda jeg respekterer at det er kommet nye regler,men jeg synest bare det blir vel mye regler og nye regler på dette forumet,derfor gidder jeg ikke bruke det mere enn høyst nødvendig og tar heller bildene mine over til feks Foto.no .

Så dette har ingenting med preken fra Tom, tvert om det var helt ok at han gjorde oppmerksom på at det var kommet nye regler, jeg synest bare det blir for ille at en må inn å lese gjennom regelverket hver gang fordi det endres til stadighet,men det er vel samme tendensen her som på HW generelt der byrokrati/regelryttere dominerer, det er etter mitt syn blitt alt for meget og en gang blir nok nok og da skipper en de trådene/stedene og det gjør jeg her , verre er det ikke :)

 

EDIT: Siden jeg kritisere fordi jeg ikke vil bruke denne bildekritikken mere og ikke var klar over de nye reglene, er det et paradoks å se hva andre da skriver , andre som da har lest de nye retningslinjene, for der står mere enn bare hvordan en skal legge ut bilder,feks dette:

 

Fokuser på fotografiet og ikke fotografen. Forsøk på å henge ut noen vil ikke tolereres. Ikke ødelegg tråder ved å svare på noe annet enn hva som blir spurt om og gjør ditt for å bidra til et bedre miljø på forumet! :p

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg har postet en god del bilder på foto.no også, og det er mye mer rigide regler der. Det er ikke mulig å hoste bilder i det hele tatt der, og da mener jeg teknisk umulig. Om det ikke er noen regel som sådan, så er det i alle fall samme utfall. De har også strengere forhold til hvor mange bilder du kan laste opp i uken, og du kan langtfra regne med like mange kommentarer. Er det ikke bedre å fortsette her da?

Lenke til kommentar
Jeg har postet en god del bilder på foto.no også, og det er mye mer rigide regler der. Det er ikke mulig å hoste bilder i det hele tatt der, og da mener jeg teknisk umulig. Om det ikke er noen regel som sådan, så er det i alle fall samme utfall. De har også strengere forhold til hvor mange bilder du kan laste opp i uken, og du kan langtfra regne med like mange kommentarer. Er det ikke bedre å fortsette her da?

 

Nei for på Foto.no er det enda enklere,der henter du bare bildet rett ut av maskinen din, så enkelt er det :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Bildet symboliserer for meg brukerens "selvet" som stiger opp fra en dypblå hengemyr og sprer sine livgivende rødgrønne sjatteringer over vår elendighet.

 

:)

Lenke til kommentar

Nå er det en god stund siden reglene for bildekritikken ble laget; de var uoversiktlige og mange av reglene kom til etterhvert og var gravlagt langt nede i diskusjonen. Derfor har rettningslinjene blitt revidert etter en lengre diskusjon, og nå blir første posten oppdatert når det skjer noen endringer. Noe som neppe vil skje før Akam nye system kommer på lufta.

 

Det er normalt kun 3 ting å forholde seg til.

1. Ikke for store bilder.

2. Bilde skal legges inn som vedlegg.

3. Ikke for mange bilder av gangen; unntak bildeserier.

 

Burde ikke være så vanskelig det ?

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jeg synes selve sola og gjenspeilingen i vannet er noe av det peneste jeg har sett her!

 

Men jeg synes mye av bildet til høyre og nede er unødvendig!

 

Jepp,mulig jeg burde croppet det en del før jeg la det ut, slikt blir som regel lettere å se for dere enn for meg som har "tilhørighet" til stedet og dermed lett tar med litt ekstra av omgivelsene.

Uansett takk for kritikk av bildet :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...