Gå til innhold

Cuil utfordrer Google


Anbefalte innlegg

Fant ut at dersom man slår av "Safe search" så kom det langt flere treff opp. Dvs, da kom det faktisk treff opp.

 

Når og de fleste av disse treffene var relevante, men det var allikevel litt for mye like treff.

 

Og når det gjelder den nye måten å få opp treff på? Tja, det er jo nyttig å vite mer før man besøker siden. Det likte eg. Men man fikk langt færre treff pr side. Med andre ord, om man ikke får opp akkurat det man søker etter på første side så må man bla litt. Og det blir litt tungvindt.

 

Men potensiale er der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de har 100 milliarder forskjellige URL-er i databasen sin, etter at de med dublisert innhold er filtrert ut.

100 milliarder URL-er, ikke indekserte sider. Se denne slashdot-kommentaren.

They have identified that there are 1T pages out there, somewhere. They have indexed 40 billion pages. Read the entire Google post. It says it right there.

 

Firmaet heter btw Cuill Inc. Litt merkelig å bruke to navn.

 

Boten deres har allerede vært innom siden min :)

1T faktisk. Da husket jeg faktisk feil.

Men det er hvor mange unike URL-er som spiller en rolle. Fordi de URL-ene Google har funnet, men ikke har med i indeksene sine antagelig er dårlig innhold som ikke er vits å ha med. På den måten kan man like så godt si at Google sine indekser er 10 ganger så stor!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...