Gå til innhold

Enda en CS PC


Anbefalte innlegg

Intel Pentium 4 2.66 GHz Boxed PC533

- Socket PGA478, 512kB "Northwood"

2 452,00

 

113263 Seagate Barracuda V 120GB S-ATA 7200RPM

- S-ATA/150, harddisk 8MB cach ST3120023AS

1 684,00

 

115221 Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478

- E7205, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, IEEE1394

1 865,00

 

113518 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

- Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) 782,00

 

Asus V9900 GeForce FX 5800 ULTRA 128MB

- AGP, 128MB DDR2,TV-Out, DVI, Retail 3 908,00

 

 

Noe som ikke passer så godt sammen? Er det bedre bildekvalitet og sånn med et Radeon pro kort så kan eg lett velge det. Trenger ikke akkurat gi nvidia så mye støtte.

 

Strømforsyningen min blir en enermax 350w. Håper det holder. Så lurer eg på om det er verdt å ta whisper eller bare silent. Hjelper lite med whisper viss f.eks skjermkortet bråker så mye :).

Har skjerm og sånn enda, men skal kjøpe ny når eg har råd til det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg hadde gjort hadde jeg vært deg var å:

 

1. Bytte til ATA disk, sparer vel inn en 400kr der.

2. Gå for twinMOS PC3200 ram m/winbond

3. Kjøp 9700 Pro. Billigere,bedre og ikke minst, bråker mindre ;)

 

 

Men hvorfro bytte til vanlig ATA disk? er ikke S-ATA litt raskere og bedre då? Hørt det er en god disk å ha com C:

kan kjøpe en lagrings HD senere eller noe.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en cs-pc anbefaler jeg:

Duron 1ghz cpu

256mb sdram

Geforce2 mX 400

40gb 7200rpm disk.

 

:shrug:

 

 

Nei huffF.. skjønner ikke hvordan dere klarer å få CS til å gå så smooth på en så ræv pc som det der. Har jo bedre pc enn den der no, og det går IKKE fint nok. Greit nok med 100 fps når en går og treffer på 1 fiende eller 2, men til skikkelig bruk holder ikke det der så PLZ ikke snakk om CS mer her.. snakk om den nye pcen. Kommer det et nytt gøyt skytespill som kan ta over så spiller eg det. Eg vil spille UT2003 helt fint, og de nye spillene som er kommet.. eg vil ha en ganske bra pc egentlig, men eg vet liksom ikke hvor bra eg trenger og hvor mye som kreves til dagens software. spiller jo bare cs no :)

 

Dessuten hadde det vært fint om eg kunne oppgradere den senere.. eg vil ha oppgraderings muligehetene klare. F.eks en Barton prossesor, men eg er så lite inni det der.. skjønner ingenting der :(

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en cs-pc anbefaler jeg:

Duron 1ghz cpu

256mb sdram

Geforce2 mX 400

40gb 7200rpm disk.

 

:shrug:

 

 

Nei huffF.. skjønner ikke hvordan dere klarer å få CS til å gå så smooth på en så bakende pc som det der. Har jo bedre pc enn den der no, og det går IKKE fint nok. Greit nok med 100 fps når en går og treffer på 1 fiende eller 2, men til skikkelig bruk holder ikke det der så PLZ ikke snakk om CS mer her.. snakk om den nye pcen. Kommer det et nytt gøyt skytespill som kan ta over så spiller eg det. Eg vil spille UT2003 helt fint, og de nye spillene som er kommet.. eg vil ha en ganske bra pc egentlig, men eg vet liksom ikke hvor bra eg trenger og hvor mye som kreves til dagens software. spiller jo bare cs no :)

 

Tullball! Min gamle 500 mhz med GF2 kjører 100 fps på CS. :x

Lenke til kommentar
Grisegutt: Den pc'en som du satte opp var bra men jeg ville ventet på 9800PRO istedenfor FX! Ati 9800PRO er endel bedre...(9800PRO kommer i midten av April...koster ca. 5000kr)

 

Okey, så du mener eg kan kjøpe den pcen der, så beholder eg det gamle GeForce2 GTS kortet mitt til eg får kjøpt Radeon 9800 PRO. Men du mener det kommer til Norge midten av april sant? eg skal på TG og hadde vært litt greit om eg kunne f.eks fått kjøpt det der. Er det noe spesielt de har gjort fra 9700 pro'en?

 

Takk for svaret forresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...