djorgen Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Japp, da er endelig CM4 ferdig og goldmaster-cd'en er sendt avgårde for å mekke noen hundre tusen kopier! Release blir 28.mars i England, mens resten av verden må nok vente et par uker til før de får årets spill (?) i hånda.. Årets spill for oss som digger CM i hvert fall! http://www.sigames.com/news_view.php?act=2&id=625 Ps, dette er en tråd for oss CM-tilhengere, ikke dere som vil klage over dårlig grafikk eller andre ting dere finner på ..
gaaal Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Endelig! Har ventet på dette spillet lenge.. Neste fredag blir en fin dag :-) Det kommer vel en dag i neste uke ;-) På fredag kommer demoen , håper den kan nytes :-D
NoLimit_^ Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 har spilt cm siden den første versjonen, hihi, det var gøy... gleder meg til cm4 Det er bare det at jeg ble så utrolig skuffet over demoen til cm4, fant ikke den gode gamle følelsen...
djorgen Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Skrevet 17. mars 2003 har spilt cm siden den første versjonen, hihi, det var gøy... gleder meg til cm4 Det er bare det at jeg ble så utrolig skuffet over demoen til cm4, fant ikke den gode gamle følelsen... Satser på at release-versjonen er bedre enn beta'en. Selvfølgelig blir den det, med alle bug-fiksene og raskere interface.
akzj0n Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 har spilt cm siden den første versjonen, hihi, det var gøy... gleder meg til cm4 Det er bare det at jeg ble så utrolig skuffet over demoen til cm4, fant ikke den gode gamle følelsen... Satser på at release-versjonen er bedre enn beta'en. Selvfølgelig blir den det, med alle bug-fiksene og raskere interface. Synes nå betaen var ganske bra, selv om det var litt bugs i den ja. Bra potensiale iallefall.
djorgen Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Skrevet 17. mars 2003 har spilt cm siden den første versjonen, hihi, det var gøy... gleder meg til cm4 Det er bare det at jeg ble så utrolig skuffet over demoen til cm4, fant ikke den gode gamle følelsen... Satser på at release-versjonen er bedre enn beta'en. Selvfølgelig blir den det, med alle bug-fiksene og raskere interface. Synes nå betaen var ganske bra, selv om det var litt bugs i den ja. Bra potensiale iallefall. Huff nei. Rent bortsett fra 2D-kampmotoren så var det meste bug'ete og spillet gitt seint i tide og utide. Spesielt bakgrunnskampene var seine. Alt for mange bekreftelses-bokser og tungvindt interface til tider. Endel av dette er retta opp, f.eks. litt kjappere kamper, færre bekreftelses-bokser, osv.
rikkmund Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Apropos bug i demoen... Fikk straffe i mot meg like før pause. Og da straffeskytteren la på sprang og skulle skyte ballen i mål, tror du ikke da at dommeren blåste av for pause.
gaaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Da har jo cm4 demoen kom ut, endelig... Noen som har spilt den nye demoen?
djorgen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Da har jo cm4 demoen kom ut, endelig... Noen som har spilt den nye demoen? Japp. Meget bra demo... raskere enn beta'en seff... Men vi kanke spelle en full 90 min kamp, må vente te det fulle spellet for å gjøre det.
bergangster Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hva heter filen dere lastet ned? Sliter med å komme inn på sigames.com, tar det på dc++
djorgen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Hva heter filen dere lastet ned? Sliter med å komme inn på sigames.com, tar det på dc++ Last ned CM4 Final Demo her: http://www.gamershell.com/download_1617.shtml
Cappo Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Japp.Meget bra demo... raskere enn beta'en seff... Men vi kanke spelle en full 90 min kamp, må vente te det fulle spellet for å gjøre det. Ikke? I 2D mener du antar jeg? Final Release Demoen av CM4 var vanvittig mye bedre enn Beta Demoen. Mer oversiktlig når det gjaldt news, lettere å se hvilke du ikke har lest. Fitness report etter hver kamp, noe som jeg virkelig har sansen for. Også er spillet generelt raskere. Sikkert mye mer, har ikke fått prøvd den så mye enda. Gleder meg til fullversjonen. Bare 1 uke igjen nå.
djorgen Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Skrevet 21. mars 2003 Japp.Meget bra demo... raskere enn beta'en seff... Men vi kanke spelle en full 90 min kamp, må vente te det fulle spellet for å gjøre det. Ikke? I 2D mener du antar jeg? Final Release Demoen av CM4 var vanvittig mye bedre enn Beta Demoen. Mer oversiktlig når det gjaldt news, lettere å se hvilke du ikke har lest. Fitness report etter hver kamp, noe som jeg virkelig har sansen for. Også er spillet generelt raskere. Sikkert mye mer, har ikke fått prøvd den så mye enda. Gleder meg til fullversjonen. Bare 1 uke igjen nå. 2D ja.
Cappo Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Jaja. Da har jeg spilt gjennom demoen. Kjipt at den er så kort. Tok ikke mange timene. Mye nytt og mye artig, pluss en hel del nytting. Gleder meg til fullversjonen som kommer om bare 7 dager.
Deosl Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 CM 4 kommer visst til Norge 28.mars Engelsk verson da... Kommer nok en språkpatch til dere anti-engelske www.cmnorge.com
djorgen Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 Virker som at cm4 er ute nå.. Offisiellt den 28., men noen har fått det allerede... + warez-versjoner da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå