Gå til innhold

Noen som har fått lagt inn ny ROM på Diamond?


Anbefalte innlegg

Forsøkte å laste ned den nye ROM som har kommet til Diamond.

Men får ikke lov til å installere den.

Går helt til pc`n skal laste over filer, da blir det bare kødd og alt stopper.

Tlf resetter seg selv, så ingen problemer egentlig.

Bare vært digg med en oppgradering.

 

Noen som har fått til ROM uppdate?

Evt flere som sliter med dette?

 

 

Bugge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forsøkte å laste ned den nye ROM som har kommet til Diamond.

Men får ikke lov til å installere den.

Går helt til pc`n skal laste over filer, da blir det bare kødd og alt stopper.

Tlf resetter seg selv, så ingen problemer egentlig.

Bare vært digg med en oppgradering.

 

Noen som har fått til ROM uppdate?

Evt flere som sliter med dette?

 

 

Bugge

 

Hvillken ROM er det snakk om? Hvor fant du den? Er på HTC.com europa men finner ingen ROM til Diamond

Lenke til kommentar

Nei, du finner den kun på htc.com/asia eller noe sånn. Hong Kong Engelsk. http://www.asia.htc.com/HTC_HKEN/

Måtte reg seg, og reg nektet snr på Diamonden min så kom ikke inn.

 

Ligger info om ROM på Amobil.no startsiden.

Under: HTC gir Diamond fler funk...

Fikk ikke lastet ned ROM fra Asia siden men fant den hos http://www.xda-developers.com

men er den samme. Spørs om den bare virker på den engelske ROM til Diamond og ikke den ver som vi har på den norske.

Men ikke veit jeg.

Endret av Bugge84
Lenke til kommentar

Ja, det går fint an å legge inn engelsk ROM, jeg kjører selv WWE-ROM, men med norsk TouchFLO og norsk T9, og det fungerer utmerket. Jeg har ikke støtt på problemene du har støtt på desverre. Jeg lastet bare ned Hard-SPL og fulgte instruksene, for så å laste ned ROM'et jeg ville bruke på telefonen, og så flashe til det..

Lenke til kommentar

Oki..

 

Da er dette rart, vi har samme tlf samme prog, men en med og en uten feil.

Kjører du XP el Vista?

 

Får bare beskjed om at kablen ikke er tilkoblet.

 

Kunne ikke ha sendt meg link til alle de prog du brukte da?

Det er den nyeste ROM du har?

Endret av Bugge84
Lenke til kommentar

Neida, det de mener er at du skal kjøre activesync på både PC / WinXP og mobil / Windows Mobile.

 

Jeg kjører Windows XP, har lagt inn activesync fra CD'en som fulgte med mobilen, og mobilen kjørte originalt 1.37 NOR ROM'en (Den som fulgte med norske mobiler). La først inn Hard-SPL på PC'en, og fulgte instruksene i det programmet. Deretter lastet jeg ned Elite 2.0 ROM'en, som baseres på 1.93 WWE (World Wide English), og kjørte denne på PC'en (samtidig som mobilen var syncet mot PC'en. Møtte ingen problemer, men når jeg tenkte å flashe tilbake til norsk litt senere, fikk jeg problemer fordi PC'en min er kranglete og filen jeg lastet ned var korrupt :p (Glad for det nå, nå som jeg har fått inn norsk T9 igjen ;)

 

Nå venter jeg bare på et custom-ROM som baseres på nettopp det ROM'et du forsøker å oppdater til, da den SMS-laggen irriterer litt. :)

 

Uansett, for å løse problemet ditt ville jeg lest meg opp på http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=430, og hvis du ikke finner løsningen der, så ville jeg registrert meg og spurt på det forumet, sinnsykt dyktige folk der. Mest sannsynlig er det noen som har hatt samme problem som deg der, og synes selv å huske å ha lest noe liknende der, skal slenge opp link hvis jeg finner.

 

EDIT: I denne tråden er det tett med folk som har samme problem, så du burde lese litt i denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400402

 

Skal forresten prøve SwiftBL sitt 4.0 ROM nå, som visstnok får masse skryt :)

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Sitter å leser der inne nå. Ser det er mange som sliter.

Får bare lese meg fram og tilbake.

Men er det sånn og forstå at den ROM jeg vil install ikke fung enda. Må jeg vente på custom ROM?

Hvordan får du Norsk T9 og Tflo på norsk med eng ROM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...