Svinat Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Får det selv av å spille både Frets on Fire og GH3, er jo bare moro at alt rundt meg bølger og beveger seg.
kevinedomm Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 (endret) Æsj, gitaren er herpa... nå styrer jeg med (grønn) Z RØD = x GUL= C osv.. syns dette funker veldig dårlig på tastatur da lillefingeren blir grønn når jeg spiller på hard, syns lillefingeren er temmelig ubrukelig >< bruker museknappen for "strum" Og ja, star power = mellomrom.. Noen anbefalinger til hvordan jeg kan spille med mus og tastatur? Endret 27. juli 2008 av Daniel_91
pululf Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Det at du ser skrivebordet "komme mot deg" når du tar øynene vekk fra skjermen, er helt normalt. Det skjer fordi øynene har vent seg til at det hele tiden kommer noe mot deg (notene i guitar hero), og når du såp ser på noe annet, mener øynene at det skal komme noe mot deg. Det samme skjer for meg når jeg spiller veldig raske sanger på stepmania og audiosurf. EDIT: ser nå at det er flere som har forklart dette... Sorry Endret 27. juli 2008 av pululf
Habitats Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 At enkelte folk blir kvalme osv av å spille spill på PC er et kjent fenomen. Det har noe å gjøre med oppløsningen og hz på skjermen. Det hjelper som regel å sette ned oppløsningen. En god venn av meg fikk dette da hun spilte HL2 på PC i 1600x1200. Men når hun satte ned oppløsningen til 1280x1024 så gikk alt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå