Luz Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Å nei nei, så forferdelig vi har det når vi faktisk må gjøre noe. Og for the record, du har vel egentlig blitt motbevist gang på gang, så den som er på tynn is er vel ingen andre enn deg. Bare fordi du ikke makter ett spill som er litt større enn hva du kan håndtere betyr ikke at vi må være enige med deg. AoC er ett av de bedre MMO's lagd og du får det ikke til :o Det brenner vel godt tenker jeg. Endret 25. juli 2008 av Luz
Igniztion Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Det høres ikke ut som du vil like AoC i det hele tatt. De fleste problemene du har nevnt i første post er allerede fikset på serverne nå. Det er klart AoC er ikke for alle. Jeg ser stadig folk som sier at de har 10-20-30-40 venner og nå er det ingen av dem igjen. Synes det er rart i og med at vi i en guild på rundt 120 folk, kun har mistet 10 stk siden lanseringen. Uansett, jeg skal ikke henge meg opp i dette. Jeg storkoser meg i Hyboria når jeg har tid til å spille.
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Å nei nei, så forferdelig vi har det når vi faktisk må gjøre noe. Og for the record, du har vel egentlig blitt motbevist gang på gang, så den som er på tynn is er vel ingen andre enn deg. Bare fordi du ikke makter ett spill som er litt større enn hva du kan håndtere betyr ikke at vi må være enige med deg. AoC er ett av de bedre MMO's lagd og du får det ikke til :o Det brenner vel godt tenker jeg. hehe, fantastisk. Få det til? Det er jo bare å jogge rundt som en annen idiot å levere vin, brev og salt for forskjellige folk. Har vel knapt sett noe spill som krever mindre av deg. Havner du i trøbbel kan du jo sprinte over halve kartet også. Og du røper jo hvor på jordet du er når du sier AoC er et av de bedre MMO. Kansje din mening, men det jo ut som om 80% av de som endog ga AoC en sjangs har gitt det opp, nå nylig også megselv. Hva er det du har motbevist da kompis? Yes, mount er billigere men du må fortsatt ha rundt to gull. Jeg har ikke kjøpt så mye som en pott engang, og har 87S på level 46. Mangler endel enda da før det blir mount på meg. Godt AoC ikke krever mye springing frem og tilbake da Og AoC er jo ikke stort i det hele tatt, det er jo tragisk lite. Masse zoner kansje, men du kan jo ikke gå fra en by til en tavern engang uten at maskinen må hoste blod og loade på ny engang. Eller bare dauer for den slags skyld. Jeg har prøvd og prøvd å like AoC, men de gjør det ikke let for folk. Du må ha svært lite å ta deg til Luz som faktisk er så opptatt av at du må jobbe jobbe jobbe for å trives med noe du gjør som et tidsfordriv. Jeg har langt mer krevende hobbyer, men de gir meg ihvertfall endel glede på veien. Men kom igjen, forsvar en døende sak du, litt underholdning på fredagen her
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Det høres ikke ut som du vil like AoC i det hele tatt. De fleste problemene du har nevnt i første post er allerede fikset på serverne nå. Det er klart AoC er ikke for alle. Jeg ser stadig folk som sier at de har 10-20-30-40 venner og nå er det ingen av dem igjen. Synes det er rart i og med at vi i en guild på rundt 120 folk, kun har mistet 10 stk siden lanseringen. Uansett, jeg skal ikke henge meg opp i dette. Jeg storkoser meg i Hyboria når jeg har tid til å spille. Jeg har virkelig prøvd, hatet det de første minuttene, ble veldig fornøyd etter noen timer... og gikk dritt lei etter noen dager Forsvarte det endog hyppig når andre kritiserte det, men inså etterhvert at mer og mer av kritiken var beretiget. Godt for deg at du trives da ihvertfall, og spesielt i en såpass stor og sikkert aktiv guild. Du går sikkert lysere tider i møte også, da det virker som om Funcom desperat prøver å tilfredstille kundemassen sin nå om dagen. Neste inngang for meg blir WAR, er veldig spent på dette. De har vel også den fordelen nå at de sikkert lærer mye av Funcom sine feil og adresserer disse før folk får kjenne dem på huden.
Igniztion Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg skal ærlig innrømme at uten et forholdsvis stort guild så man har Battlekeep å forsvare, guild city som skal bygges til Tier 3 og nok folk til raiding hadde jeg kjedet livet av meg, men sånn er det egentlig i mange MMOs. Angående WAR så er jeg skeptisk, spesielt fordi det som er vist av videoer osv ser helt forferdelig dårlig ut både grafikkmessig og animasjoner mm. Blir spennende å se hva slags mottakelse det får. Kommer nok til å teste det og, men ikke nødvendigvis på launch.
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Angående WAR så er jeg skeptisk, spesielt fordi det som er vist av videoer osv ser helt forferdelig dårlig ut både grafikkmessig og animasjoner mm. Blir spennende å se hva slags mottakelse det får. Kommer nok til å teste det og, men ikke nødvendigvis på launch. Har ikke sett så mye av det, men tror jeg kommer til å trives godt med humoren i spillet. Usikker på hvor mye de klarer å dra over i selve spillet, men det bør nok bli litt. Grafiken betyr mindre for meg, så lenge selve spillet er underholdene. Får håpe at de ikke lar oss blir beta testere da, forundrer meg veldig at AoC hadde så lang betaperiode og alikevel kommer det som et sjokk på folk at det knapt er nok quests til å nå level førti f.eks.
blackbrrd Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har ikke kommet så langt, men hva er problemet når man er i forskjellige instances? Er det ikke bare som du sier å bytte instance, så kommer man på samme plass som man var i utgangspunktet, men i en annen instance? Hvis man absolutt vil så må man løpe som et helvete hver gang man tar et quest, mens man stort sett kan samle opp en god del quests, ta dem i tur og orden, og i det man dauer (noe som ihvertfall skjer med meg til tider) så kan man ressurecte i "start" landsbyen e.l. hvor man plukker opp quest rewards..
Det Skumle Fjellet Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 at det knapt er nok quests til å nå level førti f.eks. Hvordan klarer folk å bli level 80 om det ikke er quests lenger enn 40? Jeg er level 67 nå, og har ikke hatt problemer med mangel på quests i det hele tatt.
nagina Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg har ikke kommet så langt, men hva er problemet når man er i forskjellige instances? Er det ikke bare som du sier å bytte instance, så kommer man på samme plass som man var i utgangspunktet, men i en annen instance? Må spørre om noe, husker før jeg sluttet så kunne man bare skifte instance helt uten videre, uten å løpe til ress-point, har dem skiftet tilbake til det? Synes spillet ble enda mer gay når man måtte løpe til ress-point for å skifte, ble enda mer tungvidt, kan man si. at det knapt er nok quests til å nå level førti f.eks. Hvordan klarer folk å bli level 80 om det ikke er quests lenger enn 40? Jeg er level 67 nå, og har ikke hatt problemer med mangel på quests i det hele tatt. Usikker hva det kommer av, dere har vel gjort alle gråe quests og gjort dungeons XX antall ganger, har fått tendens fra wow levling at, å samle gear under levling er helt meningsløst så jeg boikottet de meste dungeons, altså å gjøre dem flere ganger, holder med å ta det engang liksom. Endret 25. juli 2008 av nagina
Winze Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Selv har jeg nesten full questlogg, er lvl 72 for tiden. Har enda ikke gått tom for quests faktisk. Har kanskje grinda 1 lvl tilsammen, men det var for mest for morro skyld, vi var en gjeng og dro masse xp. Har dog gjort Villaene i noble district noen ganger, men tar meg sånn ca 40-50min og gjøre questen i alle 5, alltid like morro og se xp'n strømme inn når man leverer de questene.
nagina Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hadde vært morsomt å vite hvor mange quests er det i AoC når det ble sluppet ut. Husker jeg leste et sted at WOW hadde litt over 1100 og LOTRO hadde over 2000. Men, LOTRO synes jeg har ALTFOR mange quests og det samme fra sted til sted, men nok om det ^^
Bulletus Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Finnes tråd for oss som har sluttet Ja det finnes en trøstetråd for dere som trenger støtte og hjelp etter å ha sluttet med Age Of Conan . Etter katastrofer , branner, ulykker og lignende har vi i sivilforsvaret en debrifing og et stort møte for at folk skal få ut sine følelser slik at de ikke blir stengt inne og man lider vondt .Dette går på det samme , få det ut jenter !!! Jeg håper dere kommer igjennom sorgen . Jeg håper dere klarer dere ! God bedring . Endret 25. juli 2008 av Bulletus
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Dette går på det samme , få det ut jenter !!! Jeg håper dere kommer igjennom sorgen . Jeg håper dere klarer dere ! God bedring . Etter to timer tilbrakt liggende i fosterstilling i dusjen begynner livet å komme seg igjen. Det er en lang vei tilbake til et normalt liv, og jeg takker for at det finnes folk som deg der ute som er opptatt av vår mentale helse. Takk for dine ønskninger og ønsker således deg og din familie en fortreffelig helg
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Likte morsomt å se slike "I quit, AoC sucks" poster, denne var enda dårligere enn de på det offisielle forumet. Har folk en eller annen trang til å rope ut grunnen til at de sluttet i et spill? Prøver de å overbevise seg selv om at det var en god avgjørelse å slutte? Prøver de å advare(ved å si at spillet suger) andre i å joine et spill som de tilsynelatende ikke bryr seg om? Uansett, flott at du fant ut at MMO ikke er for deg, du finner nok andre sjangre som passer.
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Uansett, flott at du fant ut at MMO ikke er for deg, du finner nok andre sjangre som passer. Hvem sa at MMO ikke er for meg? Jeg elsker MMO'er, men vil ha gode MMO med skikkelig innholdt og som gir litt spillglede. AOC lyktes ikke i dette for meg, slik som det dessverre gjør for så mange andre også.
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hvis du liker(og kjenner) MMORPG da klager du ikke over at det er for vanskelig å skaffe penger, de må grindes, fullt mulig å få tak i penger. Heller ikke klag over at ting er for vanskelig, som å få tak i X resource i en ore. Du kan heller ikke klage over at questene ikke er morsom nok for deg gjennom 80 lvler, de har faktisk gjort det bedre enn mange(siden folk liker å sammenligne så mye) MMORPG ved at de innførte destiny quest, noe jeg hvertfall syntes var stilig. Voiceacting var også bra at de hadde, selv om det hadde vært kult å hatt det gjennom alle questene. For min del ser det ut som du klager på helt basic ting i et MMORPG, ting jeg liker hvertfall Synes det var litt dumt at jeg oppdaget AoC, har mistet interessen for WAR og tenker bare på det nye pvp systemet som kommer til AoC. Du må også forstå at ting forandres, prisene er satt ned og det er kommet flere waypoints rundt i verden. Etter som tiden går forandres alt mulig, det du klager på en uke er ikke der den neste, derimot med AoC kan du godt klage i en måned uten å bli hørt, noe som er synd.
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Hvis du liker(og kjenner) MMORPG da klager du ikke over at det er for vanskelig å skaffe penger, de må grindes, fullt mulig å få tak i penger. Heller ikke klag over at ting er for vanskelig, som å få tak i X resource i en ore. Du kan heller ikke klage over at questene ikke er morsom nok for deg gjennom 80 lvler, de har faktisk gjort det bedre enn mange(siden folk liker å sammenligne så mye) MMORPG ved at de innførte destiny quest, noe jeg hvertfall syntes var stilig. Voiceacting var også bra at de hadde, selv om det hadde vært kult å hatt det gjennom alle questene. For min del ser det ut som du klager på helt basic ting i et MMORPG, ting jeg liker hvertfall Synes det var litt dumt at jeg oppdaget AoC, har mistet interessen for WAR og tenker bare på det nye pvp systemet som kommer til AoC. Du må også forstå at ting forandres, prisene er satt ned og det er kommet flere waypoints rundt i verden. Etter som tiden går forandres alt mulig, det du klager på en uke er ikke der den neste, derimot med AoC kan du godt klage i en måned uten å bli hørt, noe som er synd. Jeg er så SYKT uenig i denne holding folk har om at du skal måtte grinde grinde grinde deg gjennom timer med kjedelig dritt for å få mount, gull og å gå opp en level. Der er faktisk mulig å kombinere dette med å ha det litt moro, tro det eller ei. Greit nok, kjedelig å levle alt nr.6 men jeg har tideligere altid hatt det gøy på veien mot maks level. Grinde gull har jo normalt vært kjedelig uansett, men tideligere har jeg ihvertfall klart sett for meg hvordan. Jeg fant ingen grei måte å tjene gull på i AOC, så jeg ga opp og levla videre for å se når jeg fikk nok penger gjennom dette. Joda, de jobber med spiller. Ikke rart det når kundene dumper dem kun timer uti spiller. Endel av de tinga som mangler er så sykt elementære at det er en tragedie, rett og slett. Feks. mangel på taxiservice, bugga quests, mangel på quests for mangel levler og mangelen på ressurser de første ukene. Destiny questene var moro, men det samt dette kompaset som viser vei var noe av det lille jeg syntes var nytt og gjennomtenkt. De må se på konkuransen ute i marketed, og det betyr at dersom de skal ha noen særlig sjangs må de konkurere med F.eks WoW. Det finne så mange glattpollerte MMO'er uti verden de kan hente inspirasjon og lærdom fra at jeg synes det er intet mindre en tragisk og sjokkerende at de ikke har klart å stille med et bedre produkt en det de faktisk har...
Bulletus Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hvis du liker(og kjenner) MMORPG da klager du ikke over at det er for vanskelig å skaffe penger, de må grindes, fullt mulig å få tak i penger. Heller ikke klag over at ting er for vanskelig, som å få tak i X resource i en ore. Du kan heller ikke klage over at questene ikke er morsom nok for deg gjennom 80 lvler, de har faktisk gjort det bedre enn mange(siden folk liker å sammenligne så mye) MMORPG ved at de innførte destiny quest, noe jeg hvertfall syntes var stilig. Voiceacting var også bra at de hadde, selv om det hadde vært kult å hatt det gjennom alle questene. For min del ser det ut som du klager på helt basic ting i et MMORPG, ting jeg liker hvertfall Synes det var litt dumt at jeg oppdaget AoC, har mistet interessen for WAR og tenker bare på det nye pvp systemet som kommer til AoC. Du må også forstå at ting forandres, prisene er satt ned og det er kommet flere waypoints rundt i verden. Etter som tiden går forandres alt mulig, det du klager på en uke er ikke der den neste, derimot med AoC kan du godt klage i en måned uten å bli hørt, noe som er synd. Jeg er så SYKT uenig i denne holding folk har om at du skal måtte grinde grinde grinde deg gjennom timer med kjedelig dritt for å få mount, gull og å gå opp en level. Der er faktisk mulig å kombinere dette med å ha det litt moro, tro det eller ei. Greit nok, kjedelig å levle alt nr.6 men jeg har tideligere altid hatt det gøy på veien mot maks level. Grinde gull har jo normalt vært kjedelig uansett, men tideligere har jeg ihvertfall klart sett for meg hvordan. Jeg fant ingen grei måte å tjene gull på i AOC, så jeg ga opp og levla videre for å se når jeg fikk nok penger gjennom dette. Joda, de jobber med spiller. Ikke rart det når kundene dumper dem kun timer uti spiller. Endel av de tinga som mangler er så sykt elementære at det er en tragedie, rett og slett. Feks. mangel på taxiservice, bugga quests, mangel på quests for mangel levler og mangelen på ressurser de første ukene. Destiny questene var moro, men det samt dette kompaset som viser vei var noe av det lille jeg syntes var nytt og gjennomtenkt. De må se på konkuransen ute i marketed, og det betyr at dersom de skal ha noen særlig sjangs må de konkurere med F.eks WoW. Det finne så mange glattpollerte MMO'er uti verden de kan hente inspirasjon og lærdom fra at jeg synes det er intet mindre en tragisk og sjokkerende at de ikke har klart å stille med et bedre produkt en det de faktisk har... Det var IKKE intensjonen at AoC skulle konke med WoW , hvem i helsike kan konkurrere med VG og Se og Hør liksom ,,,,
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 AoC er spill som du faktisk lvler ganske lett, og raskt i forhold til andre MMORPG, for raskt mener noen, men synes det er et greit tempo, ønsker ikke et Diablo 2 lvl 90-99 tempo, der har du grinding utenom det vanlige. WAR har et fint system for lvling, og der er at du kan lvle ved å pvpe, evt kombinere pvp/pve mens du lvler. Så du er lei av å grinde, og vil ha et spill der du slipper å grinde for å oppnå noe? Selv i WAR så må du grinde i pvp for å lvle, selv om det er mer spennende i starten, så er det uansett samme grind. Det kommer an på hvordan du ser på spillet, fikk med et par folk og vi sprang rundt i en eller annen høylevel(for oss) mørk skog i AoC og slaktet alle mulige av bosser/mobs i 1 time fordi det var gøy, og det gav oss flott xp. Det var grind men hadde ikke noe imot det, derimot å gå solo for å grinde ulver i 4 timer er kjedelig, selv om det er effektiv.
Hanzo Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Så du er lei av å grinde, og vil ha et spill der du slipper å grinde for å oppnå noe? Selv i WAR så må du grinde i pvp for å lvle, selv om det er mer spennende i starten, så er det uansett samme grind. Nei, jeg ønsker bare et minimalt element av moro mens jeg grinder og jobber meg oppover i levels, er det virkelig for mye å forlange av et spill som liksom skal symbolisere avslapping, rekreasjon og moro å være... moro og intressangt? AOC er statisk, kjedelig og svært lite utfordrende. En healthpot kan fikse de flese sorger, og du slipper å lære deg noe nytt da ting stort sett ikke forandrer seg fra lv10 og utover. Høydepunktet for dagen er å springe på at par med ræva sandaler fra Field of the dead til Stygia, 30 minutt med action og moro der ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå