Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

P-Piller for større pupper!


Louboutin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har merket at humøret mitt svinger veldig kraftig opp og ned. Går som regel ut over familien min... jaaa..blir jo det når jeg tilbringer mesteparten av tiden med dem.

 

Ble sjalu på folk uten grunn. Kanskje jeg har for svak mentalitet. Men ja. Det var meg. Men blir utrolig fort glad. 8D

 

Skal vel stå info på pakkene?

Bruksanvisning for Diane

 

Jeg fant ikke en liste for østrogennivå utenom at nivået i Diane var omtalt var høyt.

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar
Har vært mye trøbbel med yasminbrukere, dama mi byttet merke etter all skriveriet.

Jeg har brukt Yasmine i 7 år, funker utmerket

Jeg gikk uten prevansjon i noen år for jeg reagerte på "alt". Men som jeg skrev ovenfor her, med Yasmine har jeg ikke hatt noen bivirkninger! :thumbup:

Heh, jeg gikk også på Yasmine og hadde null bivirkninger.

Fikk anbefalt Microgynon som erstatter (etter at staten bestemte at vi bare fikk dekka en hundrelapp) og gått på det siden. Ingen bivirkninger her heller.

Eneste jeg fikk noen plagsomme bivirkninger av var Trionetta, og på Loette fikk jeg større pupper.

Lenke til kommentar

Når merker man at de har blitt større da? 8/

 

Er ikke så opptatt av detaljene på kroppen så jeg legger ikke merke til sånt. 8|

Har merket annet at det har kommet små smerter der.

 

En annen bieffekt er at vekten er ustabil. Hos meg hopper vekten opp og ned med 1-5kg hver dag. Jeg kan plutselig gå opp 3kg på en dag og 1 kg ned igjen dagen etter. Uten å har trent eller spist mer eller mindre.

Lenke til kommentar

njah. Hos meg har vekten aldri vært så ustabil før.

 

En cup ja.

Ikke kjæresten eller guttene som legger merke til det nei. :p Haha ville ha vært supert å ha en som kjenner dem bedre enn meg xD

 

Det har også skjedd hudforandringer hos meg. Mye tørrere hud og får kviser o.o

Lenke til kommentar
Vet noen hva som er østrogennivået i Diane?

 

Østrogennivået i Diane er det høyeste som finnes i p-piller. Grunnen til at det er så høyt er at det skal ta knekken på hormonelle kviser, og på grunn av det høye østrogennivået blir risikoen for bivirkninger høyere og de anbefales derfor ikke dersor man ikke trenger den store østrogenmengden til å ta knekken på kvisene.

Det finnes en kopi av Diane som heter feminil, denne gies ofte dem som ønsker mer kvinnelige former. Ikke skjønner jeg hvorfor ettersom det er samme pilla :hmm:

Jeg ville ikke gått på en sterkere p-pille enn den jeg strengt tatt trengte. Selv gikk jeg på Diane(feminil) i 3 måneder, endte med mye kviser, migrene og innleggelse med mulig blodpropp(dvt).

Endret av Birthe
Lenke til kommentar

Jeg er 17 år da. 17 og et halvt. Når slutter puppene å vokse? Mamma har jo gigantiske, bestemor og. Skjønner ikke hvorfor jeg har så små! Siden jeg gikk på diane og fikk større pupper av det (trodde det var min egen kropp som utviklet seg da, men så forsvant de) så var det vel pga det unormalt høye østrogennivået i pillen? Hm, I didn't know!

Lenke til kommentar
Jeg er 17 år da. 17 og et halvt. Når slutter puppene å vokse? Mamma har jo gigantiske, bestemor og. Skjønner ikke hvorfor jeg har så små! Siden jeg gikk på diane og fikk større pupper av det (trodde det var min egen kropp som utviklet seg da, men så forsvant de) så var det vel pga det unormalt høye østrogennivået i pillen? Hm, I didn't know!

Kanskje de ble større da de var gravide?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_Hilde_*

Hei Hei! jeg lurer på vordan jeg ska jøre får å få større pupper? mine e midt i mellom store, lit stor så jeg lurer på kordan kan jeg få større pupper, jeg e vældi ut etter vordan jeg kan få større pupper:) jeg er ik ut etter få silikon , slepp jeg får til de som har md d p jøre;)

 

ta kontakt md mg snarest mulig Takk=)

kan få tak i mg på

 

[email protected]

[email protected]

 

P.s snarest mulig ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...