Gå til innhold

Trenger sort DVD brenner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

vet ikke helt hva du mente med sort, om du mente hele brennern sort eller sort foran.

Du glemte og nevne om du skulle ha IDE eller sata så fant 1 av hver håper en av de faller i smak. Vis du skal ha hel svart så får du jogge til malings forhandlern og kjøpe en boks svart lakk hehe.

Sata

Sony NEC Optiarc kr 249,-

IDE

Sony NEC Optiarc kr 265,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Takk!

Var en sata disk jeg tenkte på :yes: er ikke IDE avleggs nå? Eller funker det fortsatt fett?

 

IDE fungerer bra det jeg har enda 2 IDE dvd brennere i min pc, eneste dumme er jo at kablene er så sykt brede hehe. Så de når jeg har et åpent kabinett så er det ikke så kult med 1 brei kabel. Men gidder ikke bruke 200 på 2 overganger når IDE diskene sikkert dør innen 1 år eller noe. De har holdt i 4-5 år nå så. De fortjener og få en lang ferie.

 

Men skulle jeg kjøpt noe nå ville det vært Sata kun fordi kablene er tynnere og passer bedre i kabinett designet mitt.

 

Siden du ønsket vanlig DVD og Sata så passet den jeg sendte deg litt lenger opp perfekt for deg vil jeg tro med tanke på at den kan spille alt og brenne alt og er svart foran som du ønsket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Takk for svar igjen donnie!

Bare hyggelig og kunne hjelpe deg.

Er det et kabinett du har lagd selv? lakkert selv siden det var helt svart? hørtes ganske kult ut. Skulle jeg gått tilbake til vanlige kabinetter ville jeg kjøpt noe hel svart, men jeg har nok bestemt meg for kun og bruke åpne kabinetter for en lang stund fremover.

Lenke til kommentar

Hehe, nei, det ingen så avanserte greier foreløpig. Bare mitt første pc-bygg, og det skal inn i et antec p182 kabinett. Det kabinettet er jo ikke helt sort, men "gun metal black" eller en mørk grå om du vil. Jeg ville bare ikke ha et hvitt drev, siden svart er nærmere den fargen på det kabinettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ja det skjønner jeg godt, ekke så kult om dvd brennern har forskjellige farger enn pc-en. jeg har et åpent kabinett løsning og håper jeg en dag kan finne sånne gjennomsiktige dvd deksler jeg kan sette på dvd brennerne så jeg kan se rett inn i den så det passer litt med kabinettet sin stil.

 

Høres stilig ut, håper du blir fornøyd med pc-en din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...