Gå til innhold

Vurderer og kjøpe ny pc noen gode råd til hvilken ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabinett til den ferdigbygga PC-en fra MPX som _LarZeN_ skriver om, ser ut som et uferdig romskip.

 

Viss jeg hadde funnet noe lignende rundt meg hadde jeg død.

 

Antec Nine eller Twelve Hundred :D Deilige, stabile og kåret til det beste kabinettet for gamere her på hardware.no :D

 

Ved kjøp av PC i deler på nett har hver og enkelt del en garanti på 2år, utenom det så regnes det som produktets ansette levetid. At man da kan/bør erstatte det man har som f.eks. er det veldig viktig for en IT bedrift, at det man har blir oppgradert til nyere, raskere og bedre typer for ikke å glemme standarder.

 

Ellers så er det ikke alltid en butikk garanti for ferdigbyggede PC-er noen bedre løsning på garanti enn dette.

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Kabinett til den ferdigbygga PC-en fra MPX som _LarZeN_ skriver om, ser ut som et uferdig romskip.

 

Viss jeg hadde funnet noe lignende rundt meg hadde jeg død.

 

Antec Nine eller Twelve Hundred :D Deilige, stabile og kåret til det beste kabinettet for gamere her på hardware.no :D

 

Ved kjøp av PC i deler på nett har hver og enkelt del en garanti på 2år, utenom det så regnes det som produktets ansette levetid. At man da kan/bør erstatte det man har som f.eks. er det veldig viktig for en IT bedrift, at det man har blir oppgradert til nyere, raskere og bedre typer for ikke å glemme standarder.

 

Ellers så er det ikke alltid en butikk garanti for ferdigbyggede PC-er noen bedre løsning på garanti enn dette.

 

 

er det ikke 3 års garanti på komponenter da?

Lenke til kommentar

Er også veldig kjekt å kjøpe komplette maskiner fra Komplett.no

 

Du kan sette sammens maskiner helt til lommeboka sier nei så si. Og veldig enkelt om noe skulle gå galt.

 

Fks så gikk en minnebrikke hos meg føyka, skrive ut et skjema på hjemmesiden og sende inn til Komplett. Et par dager senere har du en ny en, 3 år garanti på maskinene til Komplett.no

Lenke til kommentar

Om du kan skru ifra værandre en pc og sette den sammens igjen uten særlige problemer så har du nok mest å "tjene" på å gjøre det. Du vil spare noen kroner og få akkurat den hardwaren du vil ha.

 

Om jeg skal ta meg selv som et eksempel så har jeg skrudd pc i mange år, men i det siste så har jeg gått lei av å leke doktor og valgt litt halvferdig pc.

 

Hos komplett.no så har du jo disse såkalte gamer maskinene, dem er satt opp med eksempler som er bra. Men om du vil gå inn å justere på hardwaren så kan du det. Du får mulighet til å skifte det som skiftes kan i en liste over deler komplett.no har satt opp.

 

En kan sette sammens alt ifra en standard spille pc til et monster av en spille pc. Det som er kjekt er at komplett.no setter sammens delene for deg,tester maskinen og gir deg 3 år garanti på maskinen.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hvis vi tar Komplett.no som jeg handler med da som et eks. Så ser det ut som at ikke Komplett.no men produsenten utgir garanti. Du ser hvor lang denne er på vært prudukt du ser på i nettbutikken.

 

Men ved kjøp av pc ifra Komplett som dem setter sammens for deg så er det 3år garanti uansett.

 

Mulig jeg tar feil ang at det er produsenten som utlyser garantien og ikke komplett.no..men det er bare en tlf samtale så finner en ut av det.

Lenke til kommentar

Kunne jo Kjøpt denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10335

 

 

Skreddersydd PC for Age of Conan!

Utrustet med Intel Core 2 Duo E8400 3Ghz (45nm) og et gromt grafikkort, GeForce 9800GTX!

Med PCen kommer også et bra tastatur och mus som gjør din upplevelse i landet Hyboria noe utover det vanlige. Ett skikkelig X-FI lydkort og gamerheadset fra Creative gjør det enkelt og bekvemt å chatte med dine medspillere. Gå ikke glipp av årets heiteste onlinespill med denne kraftpakken fra komplett

 

 

(Bare kopierte fra komplett gadd ikke bruke tid på og skrive)

Lenke til kommentar

CS vil nok gå som en drøm ville jeg tro, AoC og Crysis er noe møkk av noen spill slikt teknisk sett. Altså spillmotoren i spillene er så dårlige at selv super maskiner klarer ikke å kjøre det smooth.

 

Du burde bare slå fra deg den tanken totalt når det gjelder dem 2 spillene der slik. Men det er min mening, noen andre får gi litt innspill her slik også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...