Gå til innhold

Etterlyser en god startside på nett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut det beste er å lage en selv, og bare ha den lagret på pc'en.

Gjorde det enkelt med å legge inn en rekke tabeller, og så bare skrive linkene i dem.

Men den google greia så litt kjekk ut.

Skrevet

google.com for de med lyst for fin start side eller google.com/ig for de som vil ha nyheter fra nettsider og gposten som startside :p

Skrevet

Jeg bruker selv iGoogle, super startside som man tilpasser helt selv.!

En haug med Artistema man kan bruke for å få stilig utseende..

Har bla.

• Mailbox
  • Lokalværmelding
  • endel rss-feeds
  • Gjøremål/huskelapper
  • Valutaomregner
  • Min facebookkonto
  • Klokke, kalender

----------------

Now playing: BassHunter - Boten Anna

via FoxyTunes

Skrevet

Har prøvd ut litt denne iGoogle. En ting; Kan man ikke legge inn egne hvilke som helst linker på noe måte i den der?

For meg ser det ut som det kun kan velges fra et visst utvalg ("gadgets")

Skrevet

Du kan legge til alle sider som har RSS-feed, om det er det du tenker på. :)

Om du f.eks vil legge http://www.gamer.no/ til slik at du får de siste nyhetene derfra, blar du ned til bunnen på gamer.no og trykker på RSS-knappen, så velger du at du vil abonnere med google, og velger "add to google homepage" eller noe slik. :)

Skrevet
Du kan legge til alle sider som har RSS-feed, om det er det du tenker på. :)

Om du f.eks vil legge http://www.gamer.no/ til slik at du får de siste nyhetene derfra, blar du ned til bunnen på gamer.no og trykker på RSS-knappen, så velger du at du vil abonnere med google, og velger "add to google homepage" eller noe slik. :)

Ok, ja nei tenkte egentlig på vanlige linker fra hvilken som helst side. De må altså ha den der RSS greia?

Skrevet
Hva skal du med lenker på ei startside? Det er det du har bokmerker til. ;)

Jao.. men det er litt enklere å bare klikke dem rett fra startsiden (slik jeg har det på min egen)

Nå la jeg ut min egen startside, som er full av aktuelle linker, og tenkte legge en link til den igjen på denne iGoogle. Hva skal forresten til for å få den der RSS inn på en side?

Skrevet

RSS er egentlig bare nødvendig fordi det oppdaterer seg og sender linker til de siste artiklene osv. på en side. Om du bare vil ha linker kan du prøve en eller annen bookmark application, som denne? :)

Skrevet
RSS er egentlig bare nødvendig fordi det oppdaterer seg og sender linker til de siste artiklene osv. på en side. Om du bare vil ha linker kan du prøve en eller annen bookmark application, som denne? :)

Der var det jo ja, blir helt glimrende nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...