Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

ja så var det oppdatering kl 16:20 ca, som var helt idiotisk :nei:

mye bedre før!! hvem er enige? :hmm:

 

*Nesten så jeg slutter*

Leste gjennom nå... Hva er det du klager på?

 

EDIT: Logget inn nå, og skjønner hva du mener med at det er helt idiotisk :no:

 

Dritstygg interface :hm: Og fonten er også helt... feil...

 

Mye bedre før.

 

japp...det som er nederst til høyre ja..

liksom mye bedre før..

 

post-193794-1247082365_thumb.jpg

Endret av -Sevve-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som den svært konservative personen som jeg er likte jeg ikke heller den nye interfacen med det samme. Nå, etter et par timers spilling, synes jeg den er bedre.

 

Hvordan du klarer å spille fullscreen/større enn original, fatter ikke jeg. Om det er noe som ødelegger interfacen, er det jo det.

Lenke til kommentar

Etter flere timer med spilling nå har jeg blitt vant til interfacen :) Likte den gamle best, men den nye er jo grei. Teksten er ikke så ille, og høyreklikk menyen på det meste eier jo nå :w00t:

 

btw: Noen som har tips våpen å trene str med? Har 75 attack og er ca. 15k exp fra 72 strength. Har 200pp på Pest Control som jeg skal bruke på str. Men våpen til å trene str med trenger jeg tips til. Lånte Sara Sword av noen tidligere i dag, og det virket jo supert, men koster alt for mye :no: Har ca. 2 mill å kjøpe for. Tips? :)

 

^Vet det ser litt uoversiktlig ut :p

Lenke til kommentar

95/99 WC :w00t:

 

Var veldig skeptisk til den nye interfacen til å begynne med, men er blitt vant til den nu. Synes fortsatt at den nye fonten er stygg, men venner meg vel til den også..

 

Dragon Scimitar er absolutt beste våpenet til å trene str med :)

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at Jagex registrer alle klikkene du gjør, og om du har bot som klikker nøyaktig hvert 3 sek så tar de deg på det. Ingen mennesker som klarer å klikke nøyaktig hvert 3 sek over lengre tid. Mener å ha hørt at det er slik de merker det.

 

Har hatt ein fin "økt" nå, fra klokken halv fire til nu.:p Fått 150k wc xp, bare 550k igjen til 96 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...