Gå til innhold

Sniktitt: Mount & Blade (PC)


Anbefalte innlegg

M&B Beta er faktisk mer gjennomført en mange ferdige RPG spill med store budsjett å ta av. Og det er mer ferdig enn mange spill som selges til fullpris.

 

Og ikke minst, til beta å være, har den mer underholdning enn jeg har fått for veldig mange spill til 4-500 kr.

 

M&B er med andre ord et kjempespill å ta av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen burde spytte i flere millioner til disse gutta for bedre spillbarhet skal du lete LENGE etter. Mest innovative slåssesystemet noensinne og gud kor gøy det er. Ekte realtime slåssing som dette burde være i alle spill.

Millioninvesteringer er vel ikke noen garanti for at spillet blir bedre. Jo mere penger som er med i bildet, jo flere utenom-gameplayiske (hehe) ting må utviklerne forholde seg til.

Lenke til kommentar

Dette er et klassisk "Stort om noen år" spillselskap, håper hvertfall det :D Spillet er jo vanvittig gøy, og TaleWorlds har en slags klassisk begynnelse. Et par venner (ektepar, whatever) som begynner å mekke et spill for moro skyld, håper å få inn noen tusen på det, og etterhvert joiner mange andre, og spillet begynner å ligne på noe virkelig stort. Blizzard starta jo med at 3 (?) kamerater lagde noen platform spill (Lost Vikings etc), og vi ser jo hvordan det har godt :D Får håpe at disse får noe av den samme suksessen.

Lenke til kommentar
Nå spørs det om ikke alle har spilt seg lei til release da :p
Last ned og prøv du. Du spiller deg ikke lei på M&B.

Jeg har spilt samtlige releases fra 0.5etellerannet til level 50-60(ok, kanskje jeg hopppa over et par stk :p) . Hver bidige gang jeg starter blir jeg akkurat like hekta. Som folk sier er det ikke quests, historier eller grafikken som gjør spillet, men de sykt heftige, og ofte uforutsigbare, slagene.

 

Driver og spiller to chars på 0.960, en med litt cheats, en helt clean. Og en , nå forholdsvis mektig, alverytter i TLD. En mod du forøvrig få med deg om du kjøper spillet.

 

Fint å se at det er så mange her som har oppdaget det også, håper virkelig det tar av når de slipper 1.0. Modscenen nå er jo helt utrolig og hvis "verden" får høre om det kan jeg bare drømme om hvilke mods vi etterhvert får.

Lenke til kommentar

TLD ja, har spilt den versjonen klart mest. Orginalen har ikke fenget meg like bra som TLD. Vet ikke jeg, men orginalen mangler et eller annet. Synes faktisk en veldig gammel versjon av TLD (0.791 eller noe sånt) var bedre enn 0.9 eller noe sånt av orginalen.

Men på hvilken update er TLD nå?

 

Freddern: Hvis det er det du lurer på, så er det slik at når man først har kjøpt spillet en gang, så kan man laste ned den nyeste versjonen(e) så ofte man vil.

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger kan nøkellen man får ved kjøp brukest?

Les http://www.taleworlds.com/sales_faq.html , tydeligvis iallefall to stk samtidig, også en til hver 60 dag derfra, så i grunn burde det jo ikke by på noen problemer.

 

Forøvrig en video jeg hadde liggende fra 903 tror jeg det er.

 

Are: TLD og de fleste andre mods er på 903 fortsatt siden mye endret seg, og de fleste vil vente til 1.0 med å skrive om.

Endret av araziel
Lenke til kommentar
Hvor mange ganger kan nøkellen man får ved kjøp brukest?

Jeg har installert spillet med samme nøkkel flere ganger på to eller tre forskjellige maskiner. Riktignok ikke samtidig, men det tyder hvertfall på at spillet ikke har noen begrensning på hvor lenge eller mange ganger produktnøkkelen kan brukes. Er ikke som med Mass Effect hvor man må spørre om ny nøkkel etter at man har reinnstallert spillet tre ganger. ^^

Lenke til kommentar

Heite for et spill:D

 

Kjøpte det i går for å teste det samt støtte et spill som så fint ut, og det var absoludt verdt pengene om du digger strategi spill som total war og rpg spill som baldurs gate osv.

 

Satt å spillte det omtrent 8 timer i strekk, og nøt hvert sekund:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...