NoBrainer Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Armed Assault er bare knall bra. Spiller fast hver mandag fra kl 21 på dedikert server. Vi er en 10-14 mann som spiller, da mest coop, men man må jo varme opp med litt ctf eller c&h... Er helt enig med Maverick2002, men det er i utgangspunktet ikke et veldig lett spill. Man må venne seg litt til det før det blir morsomt. Men det er alltids morsomt med andre. Om ArmA2 kommer i år eller ikke, det tør jeg faktisk ikke si så mye om, BIS har overrasket før. Kan hende de faktisk også kommer med en siste patch til ArmA også i år. Er på 1.14 akkurat nå. Den fungerer utrolig bra, men det er fortsatt ting de sliter med. Har skjønt det slik at de jobber med ArmA2, så det å rette feil i ArmA blir visstnok ikke så høyt prioritert. Vi sleit også med å få tak i cd'r den gang da, både til ArmA og utvidelsen Queens Gambit, men vi fikk bestilt det gjennom absoluttspill.no begge gangene. Første gangen kjøpte vi 13 kopier av ArmA og neste gang var 10 kopier av Queens Gambit. Tror de syntes det var greie bestillinger den gang da. Demo versjonen av spillet synes jeg ikke at viser så godt hva man kan gjøre, men man får jo en pitteliten touch av hva som er i spillet. Alltids gøy med nye folk som liker litt "realisme" og action. Best retard NoBrainer
-sparks- Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det er en patch til på vei. Det blir interesant å se hvordan Codemasters Operation Flashpoint 2 blir i forhold til ArmA 2, Bohemia Interactive er i sterk konkuranse nå, det er sikkert.
Windoge Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det er veldig, veldig tvilsomt at ArmA 2 kommer i år. Da hadde de nok begynt å markedsføre spillet for lenge siden, men til nå har vi nesten ikke sett noe som helst av det. Flashpoint 2 har vi også sett svært lite av, men bekreftet at spillet ikke blir ferdig i år.
NoBrainer Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det er en patch til på vei. Joa, men det er som med BIS vanlig, at det er ingenting som er sikkert før det sluppet en patch. Ellers kan man jo også si at ArmA2 kommer i år... Spiller forsåvidt liten eller ingen rolle for meg, jeg skal sikkert ha både patchen og ArmA2 jeg så. Når det gjelder Operation Flashpoint 2, så er jeg ganske sikker på at den ikke følger opp Operation Flashpoint. OFP2 vil være codemaster sin og den blir utviklet med deres tanker om hvordan et spill skal være og jeg tror at de vil selge mest mulig. Da tror jeg ikke at noe så sært som OFP / ArmA er helt det Codemasters vil satse på men heller noe ala CoD4 eller BF2. Som selger MYE mere enn ArmA. Men man veit jo aldri. Kan jo hende det blir mye bedre enn ArmA. Vi får nesten bare vente og se.
-sparks- Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg er ganske sikker på at Arma 2 kommer før jul, da veldig mye info er gitt, en ex-ansatt i BI sier spillet er så godt som ferdig, og det ville være strategisk å rushe releasen nå som OFP 2 kommer i 2009 med mye imponerende å vise til. Vi får se hvem som har rett Angående patch så er flere fixes allerede gjort, som mindre JIP lagg, og ingen tilfeldig død på motorsykkel og fallskjerm i multiplayer. Du kan lese mer om patchen her: http://www.bistudio.com/developers-blog/ar...art-iii_en.html Spesielt "Community Configuration Project" hørest veldig spennende ut, dette blir en morsom patch Endret 9. august 2008 av -sparks-
NoBrainer Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 ... en ex-ansatt i BI sier spillet er så godt som ferdig... Det der er bare et rykte. Jeg håper det blir noe av i år... The new trailer, screenshots and probably the release date, will be reveal on Games Convention in Lepzig. It will take place on 21 August, so you don't need to wait for 1st. September. Så får vi se da...gleder meg uansett
NoBrainer Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Angående patch så er flere fixes allerede gjort, som mindre JIP lagg, og ingen tilfeldig død på motorsykkel og fallskjerm i multiplayer. Du kan lese mer om patchen her: http://www.bistudio.com/developers-blog/ar...art-iii_en.html Spesielt "Community Configuration Project" hørest veldig spennende ut, dette blir en morsom patch Så visst ikke hele innlegget ditt der. Har også fått med meg dette. Håper noen av ACE gutta har fått sagt sitt. De har visstnok fikset en del ting, men som f.eks. motorsykkel-biten, så er det jo strengt tatt ikke første gangen de "fikser" den bug'n. Community biten kan bli utrolig bra. Jeg hadde håpet på ArmAEffects og Ballistics skulle komme med og gjerne Exented Eventhandler. Men det spørs vel. Det er jo tross alt bare mine preferanser. Jeg har fått med meg at de skal legge inn fuksjonalitet for å kunne skyte fra andre posisjoner i kjøretøy en kun "gunner" posisjonene, samt at de skal utnytte DX10, fler-gpu og fler-cpu, men er ganske spent på hva som egentlig kommer i ArmA2. Det slo meg litt, at akkurat nå er jeg vanvittig off-topic...
-sparks- Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 (endret) ... en ex-ansatt i BI sier spillet er så godt som ferdig... Det der er bare et rykte. Nope, jeg fikk på BI forums linket til hva han sa på ett annet forum. "Für alle die sich wundern was dieser Eintrag bedeutet. Ich habe im Monat ca. 300 bis 400 Stunden gearbeitet. Wurde aber nicht bezahlt oder nur zum Teil bezahlt. Und viele andere Sachen. Auch wenn ArmA2 jetzt fertig ist, meine Forderungen bleiben. Also Marek! Meine Gedult ist langsamm am Ende." Her oversatt til engelsk så også de som ikke kan tysk kan lese. http://translate.google.de/translate?u=htt...de&ie=UTF-8 En annen ting er at BI ikke har noen store budsjett til reklame, ArmA 1 hadde nesten ikke reklame i det hele tatt. Endret 9. august 2008 av -sparks-
Windoge Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Hvorfor har de ikke begynt å markedsføre spillet da? Har knapt hørt noe som helst om spillet. Det eneste jeg har fått med meg er noen screenshots fra hjemmesiden.
NoBrainer Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes også at akkurat det er litt rart. De er liksom ikke helt på track når det gjelder markedsføring. For ArmA hadde de ikke distribusjonskanalene i boks en gang før 3 mnd etter release i tyskland. Men jeg veit ikke om hvordan de finansierer VBS-serien, om ArmA er viktigere eller mindre viktigere enn ArmA. Slik at de kanskje heller vil at VBS er deres satsningsomerådet og derfor ikke bruker "reklame-tid" på ArmA. Litt vanskelig å si. BIS har jo sagt at mye gikk galt med alle tingene rundt ArmA, men hadde jo håpet at de hadde lært. Men de pleier ikke å skryte for mye for lenge. Såvidt jeg husker så annonserte de ArmA i 2005 og det blei sluppet i 2007. Så nå har de annonsert ArmA2 til å slippes i år, men vi får nå se da. Kan jo hende de vil holde litt mere på kortene denne gangen. Community blei jo ikke så veldig glade for ArmA når det blei sluppet, det var jo først på patch 1.05 at ting begynte å ligne noe, patch 1.08 hjalp enda mer, mens det var først på patch 1.14 at folk generelt kunne spille spillet. Ikke sikkert BIS har lyst til samme negative reklame en gang til. Tror ganske mange falt av siden ArmA krevde utrolig mye ressurser i forhold til hva folk hadde forventet. Men uansett, alt jeg sier her er jo bare spekulasjoner. Som -sparks- sier litt lengre opp her, så kommer det nok en patch til før ArmA2 kommer, av den enkle grunn av at BIS bruker community til å sjekke at neste release skal bli bedre. Slikt som JIP og annet som burde fungere fra start sv, blir testet ut av oss som spiller mye ArmA fra før. Synes BIS har brukt community for beta testing litt mye i det siste, men vi får se. Det er jo litt morsomt når folk i comunity får kreditt for testing også da.
nerd-light Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 hmm, de kunne lagt ut spillet på steam, så hadde det blitt lettere å få tak i og oppdatere
NoBrainer Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Steam bruker Atari i USA, så for de som bor i USA så er Steam tilgjenglig. Om det blir slik for alle andre også, det vites ikke, men det kan godt være slike ting som gjør at de ikke har kommet ut med mere info. Jeg synes også at en Steam løsning kunne vært bra. Selv om jeg liker å ha en fysisk ting i hånda, men jeg ser hvor lettvint det er med Steam når man skal kjøpe / installere / oppgradere. Eneste aberet er at oppdateringene gjerne kommer litt seinere for de med Steam enn for de som har plata. Det grunnet at utgiver gjerne er litt for trege med og oppdatere Steam utgivelsen. Men det er klart at det kan jo endre seg hvis de nesten kun utgir på Steam da.
Zimmerh Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Noe sted å få kjøpt dette spillet? eventuelt bestilt på nett?
Intellio Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 (endret) Noe sted å få kjøpt dette spillet? eventuelt bestilt på nett? Pa hjemmesiden til arma, er bare aa kjope og laste ned. Har snart spilt det 1 uke og det er et veldig bra spill. Noen som har lyst til aa starte en arma gruppe her pa gamer. Blir goy aa spille med norske :!: jeg har ikke norsk tastatur pa ipod touch Endret 10. august 2008 av Intellio
NoBrainer Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 hva koster det? Sprocket - ArmA Gold Dette er GOLD versjonen som inneholder ArmA og ArmA:Queens Gambit. Det er et sted å kjøpe den ihvertfall
Zimmerh Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 (endret) Noe sted å få kjøpt dette spillet? eventuelt bestilt på nett? Pa hjemmesiden til arma, er bare aa kjope og laste ned. Har snart spilt det 1 uke og det er et veldig bra spill. Noen som har lyst til aa starte en arma gruppe her pa gamer. Blir goy aa spille med norske :!: jeg har ikke norsk tastatur pa ipod touch VIl helst ha det i fysisk form da noen sider som kan anbefales som sender meg det i posten? Helst billig Endret 11. august 2008 av Zimmerh
-sparks- Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 http://www.play.com/Games/PC/4-/3475346/AR...on/Product.html Dette var overaskende billig, har også gode erfaringer med play.com.
NoBrainer Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 http://www.play.com/Games/PC/4-/3475346/AR...on/Product.html Dette var overaskende billig, har også gode erfaringer med play.com. Ja den var ikke dum. Knall at du fant den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå