Gå til innhold

Empire Earth 1 - Custom Sivilitation:


Anbefalte innlegg

Hei. Har begynt å spille Empire Earth online med noen venner. Har lyst til å komme mer inn i spillet, det er derfor jeg lager denne tråden. Har lest en del FAQ og lignende, men finner ikke ut mye om det, der. Som dere kanskje vet er det en kongekrone nesten øverst til venstre på skjermen. Når jeg trykker på den kan jeg velge forskjellige ting som skal være "bra." Men jeg har aldri sett på det som nødvendig, så har bare oversett det. Har forsøkt å velge noe i det siste, men jeg merker ingen forandringer?

 

Så spørsmålene er:

 

- Er det nødvendig å benytte seg av det?

- Fungerer det i det hele tatt?

- Hva er det best å velge (av valgmulighetene)?

 

Btw: Dette er Empire Earth, ikke Empire Earth II eller III.

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1.Tror ikke at det er nødvendig.

 

2. Det gjør en liten forskjell: f.eks så kan du sette ned prisen på noen av enhetene i spillet

 

3. Dunno

 

Takk for svar, pappen. ^^

Tar gjerne i mot tips fra flere.

 

Har forresten et spørsmål til: Får man noe igjen for å fullføre "Campain," (vet ikke hvordan det staves) eller er det bare for moro skyld?

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar
Har ikke fulført campaignen selv, men jeg har "hørt" at du ikke får noe for det. Untatt gleden av å ha fulført den da:)

 

Hehe. Det er mange flere forskjellige folk og bygninger du kan få i campaignen, som du IKKE kan få i "Play random map," eller når du "hoster" et spill på nettverket. Det kan heller ikke gjøres noe med? ^^

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det viktig å benytte seg av av Civ-bonusene. Men du er sikkert svært ny i spillet, men vil etterhvert lære deg hvilke fordeler det kan gi med sterkere, raskere eller bedre armerte enheter og bygninger. Du kan også benytte deg av de forskjellige "sivilisasjonene" hvor bonusene er valgt på en fornuftig måte med litt fra hver bonusgruppe.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det viktig å benytte seg av av Civ-bonusene. Men du er sikkert svært ny i spillet, men vil etterhvert lære deg hvilke fordeler det kan gi med sterkere, raskere eller bedre armerte enheter og bygninger. Du kan også benytte deg av de forskjellige "sivilisasjonene" hvor bonusene er valgt på en fornuftig måte med litt fra hver bonusgruppe.

 

Nei, jeg er faktisk veldig erfaren med spillet. Har holdt på med det i noen år (selvfølgelig ikke i strekk.) Kan det meste, men som sagt har jeg oversett noe.

 

Men takk!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

et lite hint: Hvis du bygger fortress så kan du sette folk inn der og de blir tatt bort fra total pop. Så da kan du drive å fylle opp slike når du har ressurser og tid slik at når du da er i krig, har du nok av soldater.

 

Kronglete forklart, men si ifra om du ikke skjønte det da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...