Gå til innhold

Hvor mye stipend/lån?


CCola

Anbefalte innlegg

Vel, Mercedes, det høres mest ut som et luksusproblem. Du har valgt å prioritere din egen velferd framfor skolen, og det er ikke noe staten bør være med å finansiere. 1810 kroner høres nesten for mye ut i dette tilfellet.

 

1810 kr er ikke for mye... jeg får ikke betalt busskortet mitt for det, mat eller skrivesaker. ca. 3-5 mnd holder det for.

 

Ærlig talt, grabben. Jeg hadde samme situasjon som deg på videregående, men f*** om jeg skulle sette meg på ræva og klage på den måten. Du trenger ikke kjøpe dyr mat på kantinen. Du trenger ikke ta buss, sykkel er sunt. Du trenger ikke bruke lønnen din på bil. Men allikevel klager du på at staten ikke vil gi deg mer enn 1810 kroner? Det faktum at du i det hele tatt får noe er smått utrolig. Skjerpings.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, Mercedes, det høres mest ut som et luksusproblem. Du har valgt å prioritere din egen velferd framfor skolen, og det er ikke noe staten bør være med å finansiere. 1810 kroner høres nesten for mye ut i dette tilfellet.

 

1810 kr er ikke for mye... jeg får ikke betalt busskortet mitt for det, mat eller skrivesaker. ca. 3-5 mnd holder det for.

 

Ærlig talt, grabben. Jeg hadde samme situasjon som deg på videregående, men f*** om jeg skulle sette meg på ræva og klage på den måten. Du trenger ikke kjøpe dyr mat på kantinen. Du trenger ikke ta buss, sykkel er sunt. Du trenger ikke bruke lønnen din på bil. Men allikevel klager du på at staten ikke vil gi deg mer enn 1810 kroner? Det faktum at du i det hele tatt får noe er smått utrolig. Skjerpings.

 

Hehe :p har skjerpet meg nå

 

men jeg har ikke sykkel :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Det får du ikke. Lånekassen har allerede beregnet det du trenger ut fra din folkeregistrerte adresse, og du får det utbetalt første måneden. Om du faktisk får noe nevneverdig, er en annen sak.

Ahh, I see I see.

 

Btw, fant ut hvorfor kameraten min fikk 53000,-! Han skal gå førsemester (begynner 14 dager før, og slutter 14 dager etter), og derfor en mnd ekstra regner jeg med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...