albions Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det er jo nesten ingen vits i å spille 5 manns instancer lenger. Det dropper jo 100 ganger bedre dropps gratis i BG. Har ikkje spillt stort siden BC kom ut. Er det kommet bedre dropps i 5 manns instancer også eller ?
Heart Break Kid Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det er jo nesten ingen vits i å spille 5 manns instancer lenger. Det dropper jo 100 ganger bedre dropps gratis i BG. Har ikkje spillt stort siden BC kom ut. Er det kommet bedre dropps i 5 manns instancer også eller ? Ja.
albions Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Skrevet 21. juli 2008 Det er jo nesten ingen vits i å spille 5 manns instancer lenger. Det dropper jo 100 ganger bedre dropps gratis i BG. Har ikkje spillt stort siden BC kom ut. Er det kommet bedre dropps i 5 manns instancer også eller ? Ja. I følge wow-loot.com ser det ikkje ut som at det gearet klarer å tukkte S2 som man får etter noen uker med grinding i BG på noen måte
Heart Break Kid Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det gjør det. Og personlig tar jeg ikke med personer med fullt PVP gear til instancer.
gamer73 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Vel...5 mans er jo litt gøye da:) Og når TBC kom så kunne man jo få helt ok gear derfra. Husker med grøss 50 runs i UBRS for å få tak på Valor-skuldrene pre-tbc. Dette var utrolig kjipt..jeg vurderte å slutte..og å kjøpe meg en sånn kineser som kunne farme UBRS for meg..var utroolig frustrerende...
Heart Break Kid Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det er vel og merke Heroic-5 manns som gir det beste gearet.
Purplehaze Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Synes 5-manns instancer er grisemorro, om man har en bra gruppe. Dessuten er lootet man får for badges rimelig sykt. OG dersom det er snakk om gear, er det faktisk ikke kult å stå i kun honor gear, uansett hvor bra det egentlig er (for det er det). Spiller for å ha det morro, og honor farming er ikke morro! Gleder meg til WotLK og flere 10-manns raid! Er rimelig casual om dagen, så seriøs 25-manns raiding er hverken ønskelig eller mulig. Da er 5-manns heroics og litt kara/za på si' et fint alternativ. To tomler opp for denne muligheten fra min side.
gamer73 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk suneater i heroic ...hmm ja husker ikke hva den heter. Men det var mens jeg farmet primal nether for å lage lionheartsverdet mitt. Og dette sverdet er vel enda regnet som et konge tanke sverd:) Ikke det at det betyr så mye da jeg er dps da, men men hehe
gamer73 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 men personlig så er heroic altfor stress. Når jeg respekket til prot warrior og farmet primal nether så var det egentlig et slit. Masse pepper for litt dårlig gear...svak tanking etc.. Utrolig kjipt å få slengt så mye drit i seg.... Når jeg hadde skaffet 9 primal nether og fått suneater så respekket jeg til dps og tro meg..jeg har ikke vært i heroic siden og jeg sier nei om noen spør. Heroics er for hardcore spillere når dem har pause fra 25 mount hyjal....ikke for oss vanlige casuals som helst vil spise middag samtidig som vi spiller:)
MrLee Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Hehe, og Heroics skal jo være for casuals som IKKE har tid til Hyjal/Kara/SSC/BT
Heart Break Kid Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 men personlig så er heroic altfor stress. Når jeg respekket til prot warrior og farmet primal nether så var det egentlig et slit. Masse pepper for litt dårlig gear...svak tanking etc.. Utrolig kjipt å få slengt så mye drit i seg.... Når jeg hadde skaffet 9 primal nether og fått suneater så respekket jeg til dps og tro meg..jeg har ikke vært i heroic siden og jeg sier nei om noen spør. Heroics er for hardcore spillere når dem har pause fra 25 mount hyjal....ikke for oss vanlige casuals som helst vil spise middag samtidig som vi spiller:) Tanker man svakt eller har for dårlig gear for det man driver med, (her heroics)får man det slengt i trynet, stort sett uansett.
Akrabra Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 I vanlig world of warcraft løp jeg 5 manns hele tida, og da mest for opplevelsen, husker en dag i stratholme var en bedre dag enn mye annet. Men i tbc ble det bare i begynnelsen for loot, helt til badge/kara/pvp loot begynte å dominere det meste. synd at det ble sånn, men men blizzard fucka opp gamet en del:/ og heorics er btw for casuals og tror det er mange casuals som gjør det, spesielt meg. som spiller meget lite for tiden. Og hva får man utav å gjør heorics ? jo like bra gear som Bt gear, rettferdig!
MrLuni Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Heroics er jo kos da! Ikke noe raidmas eller stress. Å dra en heroic sammen me kompiser med mat og tullprat er kjekt, men så spiller jeg ikke wow lengre siden pvp gear fucker opp litt
gamer73 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det kan være det samme, heroics er for vanskelig for casuals mener nå jeg hehe. Eller ikke teknisk vanskelig..bare utrolig stressende. Trykker man en gang på feil skill, eller glemme å bruke en ability osv.. så kan hele partyet wipe...dette er svært sjelden tilfelle i NORMAL. Man får sikkert høre det i "normal" modus også. Men erfaringen med heroics er at det er mange utolmodige hardcore spillere der som er vant til at folk vet nøyaktig hva dem gjør etc. I normal modus er det stort sett litt lol og harmløs mobbing om man driter seg ut.
Heart Break Kid Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 I vanlig world of warcraft løp jeg 5 manns hele tida, og da mest for opplevelsen, husker en dag i stratholme var en bedre dag enn mye annet. Men i tbc ble det bare i begynnelsen for loot, helt til badge/kara/pvp loot begynte å dominere det meste. synd at det ble sånn, men men blizzard fucka opp gamet en del:/ og heorics er btw for casuals og tror det er mange casuals som gjør det, spesielt meg. som spiller meget lite for tiden. Og hva får man utav å gjør heorics ? jo like bra gear som Bt gear, rettferdig! Blizzard har gjort WoW mer casualvennlig, som igjen betyr at de har gjort gear tilgjenglig for de som ikke raider 24/7. Men har inntrykk av at de som klager mest over dette er de som ikke raider overhodet ... tror liksom at Hardcore-raiders raider for opplevelsens skyld. Det kan være det samme, heroics er for vanskelig for casuals mener nå jeg hehe. Eller ikke teknisk vanskelig..bare utrolig stressende. Trykker man en gang på feil skill, eller glemme å bruke en ability osv.. så kan hele partyet wipe...dette er svært sjelden tilfelle i NORMAL. Man får sikkert høre det i "normal" modus også. Men erfaringen med heroics er at det er mange utolmodige hardcore spillere der som er vant til at folk vet nøyaktig hva dem gjør etc. I normal modus er det stort sett litt lol og harmløs mobbing om man driter seg ut. Beklager å si det, men PVE høres ikke ut som noe for deg. Heroics er laget for å være vanskeligere, og ha bedre gear, om dette er i boks går det lett som fy. Men det tilsier at man må kunne classen man spiller.
Rata101 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 (endret) men personlig så er heroic altfor stress. Når jeg respekket til prot warrior og farmet primal nether så var det egentlig et slit. Masse pepper for litt dårlig gear...svak tanking etc.. Utrolig kjipt å få slengt så mye drit i seg.... Når jeg hadde skaffet 9 primal nether og fått suneater så respekket jeg til dps og tro meg..jeg har ikke vært i heroic siden og jeg sier nei om noen spør. Heroics er for hardcore spillere når dem har pause fra 25 mount hyjal....ikke for oss vanlige casuals som helst vil spise middag samtidig som vi spiller:) Tanker man svakt eller har for dårlig gear for det man driver med, (her heroics)får man det slengt i trynet, stort sett uansett. Joda, men det er mye lettere å få slengt dritt etter seg når du spiller tank. Selv om det egentlig er andre i gruppa som ikke kan å spille. Healer kommer på andre plass, og dps slipper unna utrolig mye. Alltid like gøy når 3 stykker nuker hvert sitt target, og så blir de sure på tanken når de dør. Ikke bruker de threatmeter heller... Endret 21. juli 2008 av Rata101
gamer73 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 joa det er nok sant det med tank. Jeg er i utganspunktet en dps kriger som aldri har vært prot spec untagen når jeg skulle farme nethers, så det er nok rett i at jeg ikke er en svært god tank til tross for 4 år som warrior hehe. Og det er nok også rett at tanken får mest pepper, for jeg kan ikke huske jeg noengang har hørt noe negativt når jeg har spilt dps i 5 mans, 10, 20 og 40 mans MC raid for lenge siden etc.. Men joa...spiller en del pvp for der slipper jeg å konse så masse hehe. Min "time of glory" har jeg fra "BARON run on time" der jeg dps-tanket i full dps gear og i serker stance all the way:) Satan så glad gruppen min var i meg når vi stå der og baronen var død...og vi kunne bare gå å bytte inn vårt tier 1 gear til tier 1.5:) Akkurat der konset jeg jo forsåvidt...men var helt svett og sliten etterpå hehe. Gøy, men ikke noe jeg har lyst å gjøre hver dag hehe.
Erlec Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 En grunn hvorfor 5 man er artigere enn bg er fordi du kan finne en gruppe venner å ta en heroic eller bare ta et helt vanlig run. Ganske artig å samarbeide og særlig når man er lei av pvp. Derimot det å farme heroics eller vanlige 5 man er veldig kjedelig når man har gått gjennom det flere ganger
MrLuni Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Normal og heroic er jo egentli helt det samme.. Kommer til et pungt der normal bli for lett da er det å bynne på heroic. Man gjør jo det samme uansett?
Rata101 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 (endret) Normal og heroic kunne godt vært litt mere annerledes ja. Ellers merker jeg tydelig at det er svært få folk som er interessert i å ta instances som de synes er vanskelige. Jeg pleier å sette meg i HC Shattered Balls kø hvis jeg skal lurke i LFG chat (det gjør jeg ganske ofte). Og jeg har kun fått til å dra en gang til SH med en PUG. For å få mere underholdning ut av 5-mans, så synes jeg det kunne vært mere fokus på speedruns. Man kunne f.eks. hatt en high-score liste med dagens 5 beste, pluss ekstra stats, som damage done, healing done, osv. Og så kunne man hatt temporary rewards. Omtrent som trøyene i Tour de France. [edit: "FLG chat", wat...] Endret 21. juli 2008 av Rata101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå