petnor Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Når jeg prøver å joine en server så kommer dette opp "your steam account doesn't own this game" hva skal jeg gjøre? Det samme skjer når jeg prøver å lage en server!
Killarfromspace Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Når jeg prøver å joine en server så kommer dette opp "your steam account doesn't own this game" hva skal jeg gjøre? Det samme skjer når jeg prøver å lage en server! Gamer.no HATER sånne som deg Stopp og pirat spill og kjøp de. Btw, det som kommer opp betyr at du er en jævla taper og at du burde stoppe med pacsteam
JFM Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Klienten er cracka og ulovelig!!!! Endret 20. juli 2008 av JFM
ttt Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Når jeg prøver å joine en server så kommer dette opp "your steam account doesn't own this game" hva skal jeg gjøre? Du skal kjøpe spelet. Det er ikkje lov med hjelp til piratkopiert materiale på forumet, jf. retningslinjene #8. Tråden blir derfor stengt.
Anbefalte innlegg