Gå til innhold

Skal svi av 10 000 kr

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lei paintball og bane til deg og noen gode venner, kjøp atv eller cross-sykkel til å leke deg med, en eller annen opplevelse, bruk de på meg, kjøp deg ny dress, kos deg med pils? :)

Utrolig god idé faktisk! Invitere med alle gutta på paintball. Det er kanskje beste tipset til nå. :)

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Ville ordnet alle 10 000kr i 50 øringer, så prøvd å kjøpe noe dyrt med bare 50 øringer.

Skrevet

Det er meningsløst ja, men det kan være gøy.. Slukker nok sikkert et par kjedelige timer den der laseren. Og vist du gir noe av de til u-hjelp så kan du redde liv. Så, jeg ville gitt sirka halve til u-hjelp og brukt sirka halve til noen litt mindre gadgets.

Skrevet

Når jeg tenker meg om, ville jeg brukt pengene til å kjøpe meg en Nintendo Wii med Super Smash Bros Brawl, Mario Kart Wii, Donkey Kong Jet Race, Mario Strikers Football(eller noe sånt?), Zelda Twilight Princess og mange flere spill. Noen av spillene kan faktisk gi deg trening og det må vel være midt i blinken? Eller så kan du jo så klart kjøpe deg treningsutstyr og motivere deg selv til å begynne regelmessig med trening. Så kan du unne deg en skikkelig god gourmetmiddag som belønning etter en stund av resten av pengene som du selvfølgelig har satt inn på en konto med renteinntekter. :p

Skrevet

Mine forslag:

Tur til Ibiza! - var der nettopp. Heftig sted med MYE liv, døgnet rundt. Verdens største Club ligger også der, vært å få med seg.

Full HD tv, om du ikke har det.

Speilreflekskamera kan jo være morsomt!

Generelt en reise, til et sted du kunne tenke deg.

Prosjektor.

Hjemmekino annlegg

Deilig stressless

ny dame :!:

Skrevet

Når jeg var liten fikk jeg 500kr jeg skulle bruke på is, snop og småting fordelt på et par uker. En time etter jeg hadde fått pengene, kom jeg lykkelig og glad ut av lekebutikken med en bilbane og 1kr under armen.

Tenk litt lengre. Det handler ikke om 500kr, det handler om 10k.

Spar dem og invister i noe.

Skrevet
Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare :love:

Ja, hva kan den egentlig brukes til? :p Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe.

Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg!

La gutten kjøpe en laser ... negerbarna i Afrika kan tjene sine egne penger.

nopity.gif

Skrevet
Eller så kan du jo så klart kjøpe deg treningsutstyr og motivere deg selv til å begynne regelmessig med trening. Så kan du unne deg en skikkelig god gourmetmiddag som belønning etter en stund av resten av pengene som du selvfølgelig har satt inn på en konto med renteinntekter. :p

Hvorfor ikke bare gå rett til maten?

Spis middag på dyr restaurant til det er tomt. 10 høvdinger bør holde i tja... 5 dager.. for et menneske.

Om nom nom.. :D

Skrevet
Eller så kan du jo så klart kjøpe deg treningsutstyr og motivere deg selv til å begynne regelmessig med trening. Så kan du unne deg en skikkelig god gourmetmiddag som belønning etter en stund av resten av pengene som du selvfølgelig har satt inn på en konto med renteinntekter. :p

Hvorfor ikke bare gå rett til maten?

Spis middag på dyr restaurant til det er tomt. 10 høvdinger bør holde i tja... 5 dager.. for et menneske.

Om nom nom.. :D

Haha, ja, tipper de fleste ville satt maten i halsen idet de så regningen. Men hvis han velger å kjøre full stil, så vet han vel også hva han må punge ut med av penger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...