Gå til innhold

CSs, funker ikke! :O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egenskaper-->Angi startalternativer

Har gjort dette nå , det kommer ikke minnet kunne ikke være read men skjermen blir helt svart og den henger seg helt opp. Some idea here to?

Skrevet
Har du skrevet de tall-greiene som en annen bruker skrev på side 1 ? Du må begynne med "-" ok? begynn med bindestrek.

JA! :S

Skrevet

hvis du går innpå steam mappe der du la det inn feks:c:\programfiler\steam\

der skal det ligge en fil som heter blob eller noe slikt, du kan prøve å slette denne, kan huske at det skulle hjelpe, men ta en sikkerhets kopi av filen først

Skrevet (endret)

der skal det ligge en fil som heter blob eller noe slikt, du kan prøve å slette denne, kan huske at det skulle hjelpe, men ta en sikkerhets kopi av filen først

Finner ikke blob jeg! Finner bin og logs hvis det kunne vært noe ? Finner så klart mer menn bin og logs er det som ligner mest ! Gjerne hjelp meg!

EDIT: Fant det nå! 2 filer, sletta begge uten noe kopi, orker ikke det iom. at det er klikk fra før! Skal teste nå!

Endret av Vetke
Skrevet

Finner ikke blob jeg! Finner bin og logs hvis det kunne vært noe ? Finner så klart mer menn bin og logs er det som ligner mest ! Gjerne hjelp meg!

EDIT: Fant det nå! 2 filer, sletta begge uten noe kopi, orker ikke det iom. at det er klikk fra før! Skal teste nå!

Hei! Det funker fortsatt ikke!! Når jeg skal spille kommer det opp finn server og sånt fordi når jeg drar musa over det hører jeg lyden men skjermen er helt svart så jeg ser ingenting!!

Skrevet
Har du oppdaterte drivere for skjermkort og lydkortet ditt??

Gjerne legg ut pc specs om du finenr dette også, så ser man fort om det står på hardware.

150 gb hardisk. ( brukt kanskje 50 gb)

256 mb skjermkort intel corporation

intel celeron M cpu @1.6 ghz

1 gb ram

Skrevet (endret)
Ikke det beste oppsettet for gaming kanskje, men bilde burde han jo få.

Jeg ville oppdatert til siste drivere fra Intel og sørget for å få med siste lydkortdriver også.

Heh, kan ikke så mye med drivere og slikt.

Innen gaming venter jeg på en pc med geforce 9600 gt, intel core 2 duo 3,0 ghz, 4 gb ram og 320 gb hardisk. Da blir det vel andre boller.

Endret av Vetke
Skrevet

Om det er Intel som har skjermkortet går du inn på www.intel.com og så går på support sidene for å finne drivere.

Det følger gjerne med en readme fil som forklarer steg for steg hva du skal gjøre, men som regel er det bare å kjøre en .exe fil og la programmet ordne resten.

Skrevet
Om det er Intel som har skjermkortet går du inn på www.intel.com og så går på support sidene for å finne drivere.

Det følger gjerne med en readme fil som forklarer steg for steg hva du skal gjøre, men som regel er det bare å kjøre en .exe fil og la programmet ordne resten.

Ok, dette skal testes etter jeg har landa flyet mitt i Stavanger på fs 9 :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...